Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Dzisiaj straciłem prace w Januszowym stylu tzn. nie przedłużyli mi umowy i dowiedziałem się tego w ostatni dzień. Nie dlatego że źle pracowałem, nie dlatego że coś odwaliłem czy chorowałem. Po prostu za krótko pracuje to w takim razie nie jestem na tyle doświadczony by mnie trzymać to wzięli na moje miejsce jakiegoś Oskarka 20 lvl bo dostanie tyle samo ale brutto będą mu płacili mniej. Mam 27 lvl i chyba pora zacząć myśleć o #emigracja bo przegram z każdym młodszym w tym kraju bo tak nie mam konkretnego doświadczenia w żadnej dziedzinie. Ciekawe jak teraz będzie wyglądał rynek pracy dla osób przed trzydziestką w podobnej sytuacji xD

#pracbaza #praca #przegryw

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: Nie siedź w domu w ferie i w wakacje
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@AnonimoweMirkoWyznania: na przyszłość pamiętaj, że warto w ciągu tych paru lat w jednym miejscu zadbać o przynajmniej jedną rzecz którą ty i tylko ty robisz sprawnie i bezproblemowo, bardzo to ułatwia przedłużanie umowy :)
  • Odpowiedz
pora zacząć myśleć o #emigracja bo przegram z każdym młodszym w tym kraju bo tak nie mam konkretnego doświadczenia w żadnej dziedzinie


@AnonimoweMirkoWyznania: Człowieku, jeżeli ty czekasz do ostatniego dnia z tym by dowiedzieć się, czy janush podpisze ci nową umowę czy nie, zamiast postawić sprawę jasno z miesiąc wcześniej, to może weź sobie na razie tę emigrację odpuść, no chyba, że masz gdzieś znajomości.

  • Odpowiedz