Aktywne Wpisy
Tadeo123 +148
mirko_anonim +1
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Jestem kobietą, mam 24 lata, mieszkam w Warszawie i znalezienie dzisiaj mężczyzny do związku graniczy z cudem. Wykopowe trolle spod znaku blackpilla trollują, jak to ciężko jest mężczyznom na rynku matrymonialnym, ale faceci żyjący w dużych miastach są w znacznie lepszym położeniu niż kobiety. Was jest po prostu mniej w dużych miastach, dzięki czemu macie większy wybór, a nas jest więcej niż was, przez co brakuje dla nas facetów.
Jestem kobietą, mam 24 lata, mieszkam w Warszawie i znalezienie dzisiaj mężczyzny do związku graniczy z cudem. Wykopowe trolle spod znaku blackpilla trollują, jak to ciężko jest mężczyznom na rynku matrymonialnym, ale faceci żyjący w dużych miastach są w znacznie lepszym położeniu niż kobiety. Was jest po prostu mniej w dużych miastach, dzięki czemu macie większy wybór, a nas jest więcej niż was, przez co brakuje dla nas facetów.
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Morele jakiś czas temu miało promocję #acer aspire 5 . Myślałem, że to ta marka się polepszyła, niestety myliłem się ... o tym później.
Laptop ostatecznie wyszedł za ~2700, generalnie dobrze został zapakowany, nie nosił żadnych śladów otwarcia, zdziwiłem się że pudełko z laptopem włożyli do większego pudełka wypełnionego poduszkami z powietrzem. Nie mogę narzekać. Problem się zaczął 2 dni później, niestety laptop zatrzymywał się na ekranie z logiem Acer, generalnie wyglądało to jak jakieś zapętlenie klawiatura była non stop podświetlona a logo nie znikało, a laptop się nagrzewał jakby coś ciągle robił. Problem albo był związany z biosem lub dyskiem. Z drugiej strony niby nowy laptop, a 2 dni później nie działa jak dla mnie to wada fabryczna, oczywiście sklep oferuję wymianę na nowy sprzęt jeżeli została wykryta wada fabryczna w ciągu 3 dni i to niestety jest kłamstwo. Zgłoszony w ten sposób laptop z dopiskiem, że nie życzę sobie naprawiania go tylko jedynie wymianę na nowy lub zwrot pieniędzy, zainicjował zmianę zgłoszenia na zwrot w ciągu 14 dni. Dodatkowo dowiedziałem się że kontakt z działem reklamacyjnym jest jedyny przez ich stronę przez te śmieszne zgłoszenia, niestety infolinia ich jest jedynie po to aby powiedzieć co dział reklamacyjny odpisał w zgłoszeniu czyli tak naprawdę tyle mogą zrobić co my sami.
Myślałem że mi się poszczęściło później bo się okazało , że #acer aspire 5 wersja 16GB była tańsza niż wcześniejsza promocja, więc kupiłem go.
Tym razem #laptop przyszedł w opłakanym stanie. Nie było drugiego pudełka, a samo pudełko nosiło ślady otwarcia etc, sam laptop wizualnie nie nosił śladów użytkowania więc pomyślałem że może został otwarty w celu dołożenia pamięci RAM, sam w sumie nie wiem.
Co mnie zdziwiło, nie znam się ale są 2 pamięci RAM po 8GB DDR4-2400 a druga DDR4-2666 . Różne marki, różne szyny, czy to teraz takie wkładają pamięci do laptopów ???
Dodatkowo znowu ten acer ma problemy , #windows10 jest uszkodzony/ niepoprawnie zainstalowany? Po konfiguracji rzuca błędami nawet przed logowaniem comctl32.dll , aplikacje nie idą się uruchomić bo rzuca błędem dotyczącym gdiplus.dll
Teraz pytanie czy ktoś użytkuje acera czy to jest normalne?? Dodatkowo sklep oferuję wersję 16GB to wkłada pamięci różnych producentów z różnymi parametrami ?? Osobiście wybrałem ten model ze względu że na te parametry miał dobre jak za tą cenę tylko jak nowy laptop na wstępie zachowuję się jak używany ... zastanawia mnie czy nie kupić della z gorszymi parametrami aby miał tylko gwarancję on-site i olać acera i w sumie jakiś normalny sklep ktoś tez może mi poleci ??
Konstruktywne komentarze są mile widziane.
@Heyolok: robią to samo,wiem bo się sam przekonałem
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Dodatkowo chroni cie jeszcze europejskie prawo gdzie przez 6 miesięcy spoczywa obowiązek na sprzedającym, aby udowodnić że sprzęt był wolny od wad, co za tym idzie to powinni zwracać ci pieniądze nawet za kuriera, nawet jak mają inaczej.
@
300-1000pln nawet
a) być może chodzi tylko o wewnętrzny zabieg techniczny. Rozumiemy, że reklamacja została przyjęta a pieniądze zwrócone na konto?
c) jeżeli pierwszy laptop zakupiony nie działał, a drugi nie działa poprawnie, to jaka pewność że trzeci od was laptop będzie działał ??
- jeżeli dobrze rozumiem:
a) Zgłosiłeś przez formularz "wymiana ekspresowa" reklamację z informacją, że nie chcesz wymiany, tylko zwrot gotówki. Jeśli tak, to właśnie Twoja informacja spowodowała zmianę typu reklamacji tak, aby zwrócić Ci środki a nie wymieniać towaru (zgodnie z Twoją prośbą). Czy o to chodzi?
b) tu potrzebujemy numeru zamówienia aby to sprawdzić (musimy wysłać zapytanie do naszych techników aby sprawdzić, czy to nie jest nasz błąd)
c)
a) Powtórzę jeszcze raz, że był dodany komentarz, że nie chcę NAPRAWY. Podałem numer RMA wystarczy sprawdzić.
b) W danym momencie chcę tak naprawdę oddać laptopa i czekam aż odpiszecie na RMA (to nowsze), które zostało utworzone wczoraj i także je wam podałem.
c) 2 laptopy z rzędu to już nie jest dla mnie 5%. Proszę postawić się w mojej sytuacji nie kupuje nie działającego produktu, lub laptopa w celu naprawiania