Wpis z mikrobloga

Macie pomysły jak rozwiązać kwestie obsługi klienta w sensie nie nadążam z odpisywaniem na maile klientów i potem przypał.

outsource za drogi bo życzą sobie pieniążki z kosmosu

zatrudnienie jednej osoby po to zeby pisała maile to kilka miesiecy ogarniania systemu

samemu nie nadążam, mam całe dnie odpisywania a nie daj boge jeszcze coś sie #!$%@?ło i trzeba przy okazji poprawić

ofc nie ma takiego przychodu żeby zamówic callcenter i żeby ogarniali za mnie


mam ochote płakać

#programowanie #progamista15k #firma #obslugaklienta
  • 6
  • Odpowiedz
@Mtalmouth: Ogrywam ten sam problem z usługami poligraficznymi. 150 maili dziennie. Plan jest taki aby dorzucić na stronę katalog z cennikiem aby ludzie nie prosili o wycenę tego co najpopularniejsze, bo sami mogą sobie cenę od ręki sprawdzić. Jeszcze nie wdrożone więc o skutkach nie opowiem, ale zamysł już znasz ;)
  • Odpowiedz