Wpis z mikrobloga

doceniam komfort ale dopóki mam radość z wachlowania lewarkiem to wybieram manuala :)


@sailor_73: no tak, w 130 konnym klekocie w daily brać manuala? Jaka to radość z jazdy?

W jakiejś małej zwinnej zabawce jako drugie auto jak najbardziej, w dieslu do jeżdżenia na co dzień branie manuala to kwestia tylko przyzwyczajeń i braku doświadczenia
  • Odpowiedz
@benzdriver: Czy jest jakaś górna granica przebiegu przy którym warto brać takie auto żeby je jeszcze z sensem odsprzedać np. za 2-3 albo 4lata? Rocznie robię około 15k km. Mam potwierdzoną książkę serwisową dla auta z przebiegiem 380k km 2.2 diesel automat 170 koni. Brać?
  • Odpowiedz
@GodSafeTheQueen w coupe jest ciasny bo to nie jest prawdziwa e klasa. Jest to coupe zbudowane na płycie podlogowej W204 czyli c klasy.
W W212 najwięcej problemów sprawia Airmatic i 4matic. Jeśli chodzi o silnik 651 czyli 2.2 i pochodne (e200d e220d e250d) to jest to bardzo dobra jednostka. Co trzeba wiedziec: w okolicach 200tys potrafi się wyciągnąć łańcuch rozrządu, zdarzają sie wycieki z pompy wody, w 4matic wybija się osadzenie
  • Odpowiedz