@OrangeEkspert Chciałbym zgłosić brak dostępu do internetu stacjonarnego w kilku lokalizacjach w Kościanie (wielkopolska). Wczoraj rozmawiałem z konsultantem i przesłał na mój numer nowe hasło i login do Neostrady. Jednak to nie rozwiązało problemu i już drugi dzień nie mam dostępu do sieci. Za drugim razem obsługiwał mnie bot i z jego informacji dowiedziałem się, że obecnie trwa awaria. Kiedy ona zostanie rozwiązana?
@Wafelek__: pozwól, że ja ci pomogę, zrobię tyle samo co oni. Drogi @Wafelek__ jest nam niewymownie przykro w związku z zaistniałą sytuacją, nic z tym nie zrobimy. Pozdrawiam.
@Wafelek__: prosimy o kontakt z naszym działem technicznym poprzez jeden ze sposobów przedstawionych na stronie https://www.orange.pl/view/kontakt, a z chęcią zajmiemy się Twoją sprawą.
#orange #internet
Drogi @Wafelek__ jest nam niewymownie
przykro w związku z zaistniałą sytuacją, nic z tym nie zrobimy. Pozdrawiam.