Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
W grudniu kończy mi się umowa w cyfrowym Polsacie i na pewno jej nie przedłuże. Dla mnie to jest kpina co się tam dzieje. W grudniu 2017 podpisałem umowę na maksymalny pakiet (bez erotykow) i pani zapewniła nie że w tej cenie będę miał Ligę mistrzów za free bo polsat wykupił prawa. Co się okazało? Trzeba dodatkowo płacić! Pani poleciała w kulki, polsat ma to gdzieś że nie oszukała. Chciałem usługę multiroom i rozumiem że to jest płatne i byłem na to gotów, ale polsat sobie życzy 10 zl/miesiąc plus przedłużenie umowy na 3 lata! Aż nie chce się w to wierzyć. Dziś przyszło info ze i za te canal plus sport 3 i 4 trzeba płacić. Nawet mnie to nie zdziwiło... Najgorsze ze w tym wszystkim to ja jestem debilem, bo mogłem zostać w nc+ i w tej cenie miałbym i wszytskie kanały sportowe i ligę mistrzów, bo oni poszli na rękę dla ludzi i przy umowie z kanałami sportowymi maja ja za free. Ehhhhh
#cyfrowypolsat #ncplus #telewizja #sport #ekstraklasa
  • 5
@Dziglipaf:
Witam,
czy zapisałeś zgłoszenie w sprawie pakietu Polsat Sport Premium?
Proszę, napisz mi, kiedy dokładnie chciałeś przedłużyć swój kontrakt.
Propozycje umowy mogą się różnić w zależności od kanału sprzedaży.
Cena za dostęp do kanałów CANAL + 3 oraz CANAL + 4 jest zależna od posiadanego przez Ciebie pakietu.
Nie mam informacji na temat oferty konkurencji, więc nie mogę się do tego odnieść.
Mam nadzieję, że mimo wszystko zmienisz zdanie i
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Specjalista_Cyfrowy_Polsat: oczywiście że tak. Niestety obsługa klienta u was jest na dosc niskim poziomie chociaż @Specjalista_Cyfrowy_Polsat wydajesz się być miły i ok, ale za bardzo nic nie Mozesz:-) w chwili zakupu w punkcie oznajmiono mi że mam najwyższy pakiet z możliwych (bez erotyki) i będę miał wszystko, nawet ligę mistrzów. Byłem później w tym punkcie to ta pani ci mi sprzedała już tam nie pracuje, a w waszym serwisie reklemacyjnym zlali
@Dziglipaf:
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja.
Odnośnie umów zawartych w punkcie, nie ma możliwości, by zweryfikować informacje, które przekazał Ci konsultant i to utrudnia postępowanie reklamacyjne.
Za niedogodności przepraszam i liczę na to, że jeszcze kiedyś skorzystasz z naszych usług.