Aktywne Wpisy
PiotrFr +20
Tym razem to Tesla musi obniżać ceny.
I ten dylemat, co kupić z takim budżetem, drogiego elektryka czy tanią Corollę 1.8 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#motoryzacja #tesla #samochodyelektryczne
I ten dylemat, co kupić z takim budżetem, drogiego elektryka czy tanią Corollę 1.8 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#motoryzacja #tesla #samochodyelektryczne
WielkiNos +202
Kobiety dzielą się wzruszającymi historiami odkrycia swojego powołania do założenia rodziny.
#psiarze #kociara #bekazpodzi #bekazrozowychpaskow
#psiarze #kociara #bekazpodzi #bekazrozowychpaskow
#motoryzacja
#pasjonaciubogiegozartu
Po pierwsze primo t5/t6 sa za delikatne. To wozy to male dostawczaki, ktorym blizej do vito a nie craftera/sprintera czy ducato.
Taki blaszaczek ma DMC w okolice 2500-2800. Z zabudowa realna ladownosci to sporo ponizej tony. Sporo.
Oczywiscie Polacy przerabiaja T5 na wale na 3500 DMC, ale to niewiele zmienia , bo kazdy inspektor wie w czym rzecz.
Inna sprawa,ze te auta sa za delikatne. Szczegolnie do
To raz. Dwa,ze na bramkach oplate masz 2x wieksza w wiekszosci
https://www.autostrada-a4.com.pl/oplaty/oplaty_i_sposoby_wnoszenia_oplat
Trzy, ze jest wał jest na ladownosci, bo seryjnie podojna kabina miala od niecalych 800kg ladownosci do 1200 ladownosci. Dolicz do tego najazd (kilkaset kilo) , wyciagarke i osprzet (ze 100 kg) i druga os - minimum 150 kg i masz realna ladownosc na poziomie 400-700 kg. Co za auto wrzucisz?
Tylko pokazuje,ze T5/T6 na autolawecie sensu nie ma. Delikatne, relatywnie drogie w utrzymaniu, nielegalne w wiekszosic transportow, nie dostosowane do sensownego obciazenia, oplaty itd..
Jako woz do kwiaciarni, piekarni czy lekkiej budowlanki jest mega, ale jako autolaweta jest... no jest do dupy i tyle. (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)