Wpis z mikrobloga

@TakeshiHitano: Ogarnij to. To rozpikselowane światło tak wygląda, jakby ktoś jezdnię smarował margaryną. W porównaniu do U2 to nie ma w ogóle startu. A niekiedy są tam takie paskudne kadry, w których takie światło występuje na wzniesieniach. Chryste, jakie to było obrzydliwe.

@Naturmensch: Estetyka to już inna kwestia, MW został wyprodukowany pod gimbazę, która jarała się tymi #!$%@? przeróbkami, tribalami i jakimiś obleśnymi body kitami. Nawet soundtrack jest wybrany typowo
Pobierz mecenaszpiaseczna - @TakeshiHitano: Ogarnij to. To rozpikselowane światło tak wygląda...
źródło: comment_Deg598gg8MqZwHyrK0O2OuxkkNH5ctN6.jpg
@mecenas_z_piaseczna: Przecież Crysis był na DirectX 9 wystarczyło wgrać moda żeby odblokować ustawienia ultra na windows xp. Ogólnie po wprowadzeniu shadera 3.0 grafika stoi w miejscu do tej pory DX11 to usprawnienia dla deweloperów i mniejszy czas kodowania + dodanie technik tesselingu i rozszerzonego antialiazignu. Na dx9 uzyskasz taki sam poziom detali co teraz przy dx 11 tylko przy większym nakładzie pracy. Ogólnie jakie API zostało wykorzystane do wygenerowania grafiki nie