Wpis z mikrobloga

@mi-siek: powinieneś dać radę kluczem kopytkowym. Jak nie dasz rady, to trzeba podjechać do kogoś na pneumat, powinno puścić, ew jak wyżej - uderzać w klucz. Najlepiej zawsze spróbować ruszyć nakrętką (odrobinę) jeszcze na nie uniesionym aucie.
Na górze amortyzatora, pod poduchą możesz śmiało próbować chwycić za goleń np "hydraulikiem" - tam ewentualne rysy nie nie rzutują na pracę amortyzatora. Tylko, że będzie trudno bo goleń jest i twardy i gładki,
@cacyyy: mhm, no w ten sposób to masz rację - ale wtedy nie ma tego sensu robić na aucie bo i tak nie będzie tego oporu wynikającego z napiętej pod ciężarem sprężyny. Dlatego ja jedynie ręcznie, po oczyszczeniu gwintu próbuję ruszyć nakrętką przed zrzuceniem kolumny, żeby sobie ułatwić późniejszą pracę. Co do rozkręcania pneumatem na aucie to jak najbardziej zgoda - niebezpieczne i nie polecam.
@mi-siek: grunt że się udało!