Mirki, zamówiona płyta indukcyjna na morele. Po 4 miesiącach użytkownia wyświetla błąd E7, morele nie uznaje rękojmi ponieważ była wystawiona faktura na firmę. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem w tym sklepie? Serwis electroluxa zawołał tyle że chyba już lepiej nową płytę kupić..
@Abiz: Zgodnie z pkt. XX naszego regulaminu rękojmia dla przedsiębiorców jest wyłączona. Tym samym reklamowany towar objęty jest gwarancją producenta realizowaną za pośrednictwem zewnętrznych Autoryzowanych Punktów Serwisowych Producenta, poza Morele.net. W takim wypadku reklamowany towar należy dostarczyć bezpośrednio do producenta. W razie jakichkolwiek pytań, śmiało pisz do nas w wiadomości prywatnej.
#januszebiznesu #morele #agd
więc pytanie do @Abiz: czy została wyłączona
no to ja z moreli już nie będę korzystał
Pozostaje gwarancja producenta.
będę musiał pilnować gwarancji
a czemu siemens się na ciebie wypiął? przecież na pewno daje gwarancję
Tym samym reklamowany towar objęty jest gwarancją producenta realizowaną za pośrednictwem zewnętrznych Autoryzowanych Punktów Serwisowych Producenta, poza Morele.net. W takim wypadku reklamowany towar należy dostarczyć bezpośrednio do producenta. W razie jakichkolwiek pytań, śmiało pisz do nas w wiadomości prywatnej.