Wpis z mikrobloga

Mirki, zamówiona płyta indukcyjna na morele. Po 4 miesiącach użytkownia wyświetla błąd E7, morele nie uznaje rękojmi ponieważ była wystawiona faktura na firmę. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem w tym sklepie? Serwis electroluxa zawołał tyle że chyba już lepiej nową płytę kupić..

#januszebiznesu #morele #agd
  • 11
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Abiz: rekojmia też dotyczy firm, lekko na innych warunkach. Poczytaj. Co dokładnie napisali?
  • Odpowiedz
@niegwynebleid: punkt XX regulaminu MORELE

2. W przypadku, gdy Klientem nie jest Konsument:

2.1. odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru jest wyłączona (art. 558 i n. Kodeksu Cywilnego);
  • Odpowiedz
@Abiz: Zgodnie z pkt. XX naszego regulaminu rękojmia dla przedsiębiorców jest wyłączona.
Tym samym reklamowany towar objęty jest gwarancją producenta realizowaną za pośrednictwem zewnętrznych Autoryzowanych Punktów Serwisowych Producenta, poza Morele.net. W takim wypadku reklamowany towar należy dostarczyć bezpośrednio do producenta. W razie jakichkolwiek pytań, śmiało pisz do nas w wiadomości prywatnej.
  • Odpowiedz