Wpis z mikrobloga

@m4rk: no wlaśnie nie wiem.
DQ380 jest do max 380Nm, 381 do 430
ST w 4motion z dsg7 ma 400Nm, więc dq380 odpada. A z tego co wiem skrzynie w tych leonach daja radę do 500 czy 600 Nm z seryjnym sprzęgłem jak auto wirusujesz, więc też mi nie bardzo to podchodzi.
@MrGreeneye: orientujesz się może jak z wymianą oleju w tej skrzyni jest? Z tego co czytam to raz, że przy 120k, inne źródła podają 60...a ja się zastanawiam czy nie robić jeszcze częściej, bo kilometrów z butem w podłodze kulam sporo. Tutaj pojawia się wtedy kwestia kosztów, bo za serwisy między tymi w pakiecie płacić trzeba samemu
@MrGreeneye: seria jest, co prawda szybko się przyzwyczaiłem do tej mocy (pierwszy miesiąc nawet trochę się bałem gaz wciskać mocno:D) i chętnie na 370 bym zrobił, ale gwarancji szkoda.
A czy tylko 3 lata to jeszcze nie wiem.
Jak gwarancja w vagu w ogóle wygląda? To ograniczenie czasowe tylko czy przebieg też ma znaczenie?
@MrGreeneye: a dobra, akurat to latwo było znaleźć

Pierwsze 2 lata bez limitu kilometrów, kolejne lata do przejechania 150 000 km albo do upływu 5 lat od chwili rozpoczęcia biegu gwarancji. 


Czyli za 2 lata można dłubać ( ͡º ͜ʖ͡º)