Wpis z mikrobloga

#gearbest

Witam, mam do was pytanie zakupiłem na gearbest na polskiej stronie oneplusa 7, dostawę wybrałem oczywiście EU priority Line aby nie dowalili vatu, i była opcja do zaznaczenia ubezpieczenie dostawy za około $12 , każdy mówił mi że nie warto tego brać ubezpieczenia tylko najllepiej płacić paypalem bo jest ochrona kupującego, ale teraz jak przemyślałem na spokojnie , jęzeli np odpukać zaginęła by paczka albo by była uszkodzona to czy np paypal może odmówić wypłaty pieniędzy powołując się na to że mogłem za $12 ubezpieczyć przesyłkę przed zaginięciem i uszkodzeniem i ,że to moja jest wina?

I jeszcze ostatnie pytanie ochrona kupującego na paypalu jest na 180 dni, jeżeli telefon się uszkodzi np w 140 dniach i np gearbest nie będzie chciał ( albo nie będzie mógł ) naprawić telefonu i zaproponują mi zwrot połowy kwoty za telefon ( czytałem że często tak gearbest robi ) to mogę się wtedy powołąc na spór paypal? w takim przypadku paypal tez by mogl mi zwrócić pieniądze?
  • 1
uszkodzona to czy np paypal może odmówić wypłaty pieniędzy powołując się na to że mogłem za $12 ubezpieczyć przesyłkę przed zaginięciem i uszkodzeniem i ,że to moja jest wina?


@robertoos188: Paypal zawsze będzie po twojej stronie w takim wypadku. Co do tego że się boisz że np. uszkodzona itd. NAGRYWAJ otwieranie paczki, bo np. DHL #!$%@? od razu bez podpisu i zapomnij że sprawdzisz przy kurierze. Tak miałem dostarczane przesyłki droższe