Wpis z mikrobloga

Mireczki, miałem dzisiaj nieciekawą sytuację z Angolami w Krakowie. Otóż, pracuję jako dostawca alkoholi i na jednej ulicy jeden nawalony w 3 dupy angol się zatoczył, zachaczył mi o busa, robiąc głęboką rysę na boku (rysa zdarła lakier i podkład, widać gołą blachę), po czym jeszcze uderzył 3 razy pięścią w bok, powodując 3 wgnioty. Wysiadłem z samochodu, zobaczyłem rysę, oraz 3 wgniecenia w boku i od razu stwierdziłem, że dzwonię na policję. Wtedy jego "koledzy" zrobili się bardzo agresywni do mnie, raz mi grożąc, przepychali mnie, później mówili, że zapłacą za szkody, w końcu gdy udało mi się dodzwonić na 997 jeden z nich próbował mi wyrwać telefon i mnie przepychał, gdzie reszta ewakuowała agresora. Gdy próbowali się oddalić wykonałem kolejny telefon na policję z informacją, że próbują uciec i że zrobili się bardzo agresywni. Szedłem za nimi i dzwoniłem do szefa, kiedy dwóch z nich mnie zaatakowało, przytrzymali mnie przy ścianie, pozwalając uciec sprawcy całego zamieszania. Ostatnią sytuację nagrała kamera > https://streamable.com/o20l7 (ja to ten szczur z telefonem w ręku ( ͡° ͜ʖ ͡°), ten, który się ledwo trzyma na nogach to sprawca)