Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Hopsiup-siup: chyba chodziło Ci o "expectation" a nie "expection" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Poza tym śmieszna konwencja nazw metod z tym 'when' I 'given', skąd ją wziąłeś? (Nie znam się więc pytam z ciekawości xD)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Hopsiup-siup: dzięki za rozbudowaną odpowiedź.
Nie wiem czy działa, nie ma tej metody w pliku który wkleiłeś, więc zakładając że nie jest to metoda napisana pod testy, to musiałabym zajrzeć do metody żeby dowiedzieć się co w końcu się dzieje "when coś tam" bo sama nazwa tego nie mówi.
@azetka: sorki, niewiele spałem, kolokwium dziś i jestem trochę rozdrażniony. Tak w skrócie to metoda whenserverwinsapoint inkrementuje wartość przechowywaną w zmiennej, do której przypisany jest enum, dla gracza pierwszego, analogicznie metoda whenreceiverwinsapoint. Wiem że bez kodu niewiele da się powiedzieć, ale zakładam, że metody są poprawne ponieważ miałem je wykorzystać i głównym celem było napisanie poszczególnych asercji a potem refaktoryzacja. Nie wiem czy mogę udostępnić kod, dlatego wrzuciłem tylko testy napisane
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Hopsiup-siup: ja też przepraszam, bo chciałam zamieszkować a mogło to zabrzmieć agresywnie xD
Same testy moim zdaniem są ok (tzn ewentualnie tak jak zauważyłeś, te wszystkie testcasy mógłbyś zamknąć w jednego testcasesourca, byłoby przejrzyściej), jak dobrze rozumiem z tego co napisałeś, te metody "when..." i "given..." nie są napisane przez Ciebie? (bo ja bym pewnie połączyła te "when" w jedną "PlayerWinsAPoint(argument PlayerType)" )