Wpis z mikrobloga

Mam opcję kupienia #bmw F10 520d 2012 od znajomego, ma od 5 lat ją, wcześniej 2 lata jeździła jako auto przysalonowe. Przez cały okres eksplotacji żadnych usterek. Z tego co czytam to auto ma dość średnie opinie co do awaryjności. Ktoś może się wypowiedzieć na temat tego modelu? #motoryzacja #samochody
  • 16
@Bouquet przy 200 000 zmień rozrząd j tyle. Poza tym n47 z tych lat jest dość ok.
Jednak jeździ to koszmarnie. Co do chipa polecam tylko tandard na ok 220 koni. Więcej nie polecam. Bmw ma 3 klasy wykonania wytrzymałościowego motorów i ten motor nie jest w najwyższej. Jak chcesz więcej mocy to w 3 klasie jest wykonany 525d 218 koni. Po mapie zwykłej 270-280. Ten 520d to straszny muł.
@Bouquet niektórzy robią od tyłu niektórzy wyciągają. Dla ciebie to nie ma znaczenia. Wyciągnąć taki motor to jest chwila i robi się wygodniej. Na Śląsku ok 3000 - 4500 za porządna robotę z częściami i gwarancja.
@Bouquet zastanów się nad 3.0d jak chcesz diesla. To nie jest różnica w komforcie jazdy. To jest przepaść. Te auto jest ciężkie. 2.0 się tem męczy niemiłosiernie. Lepiej 2.0 biturbo 218 jak już
@Bouquet ok 200 000. Pomimo że bmw twierdzi iż się nie wymienia to te łańcuchy są już bardzo cienkie i jest to część eksploatacyjna. Slizgi jak się wygrzeja też lubią pekac itp... 200 000 i wyniana lub wcześniej o ile jest w złym stanie
@osdpl: auto ma 280k przejechane, przy 180k wymieniono rozrząd chociaż nie było przesłanek że jest potrzeba żeby go wymieniać. Kombi, dobrze wyposażone, wiadomo automat. Ziomek chce 55k. Warto?
@Bouquet nie wiem czy wiesz co znaczy dobrze wyposażone? Hud? Duża navi? Aktywny tempomat stop and go, comfort access. Soft close. Pełny m pak. Grxana kiera. Asystent martwego pola. Asystent najechaniu na linie..... Mogę tak wymieniać bez końca. Także dobrze wyposażone.... Podaj ostatnie 7 vinu to sobie sprawdzę wyposażenie i historię auta pełna to się wypowiem. Cenowo jak zadbane to dość dość.
@Bouquet: Na otomoto pełno już F10ek z tym silnikiem z przebiegami 300+. Ja bym sie zastanowił, bez przesady, że 184 KM to mało, do normalnej jazdy całkowicie wystarcza.

Co do padajacych łańcuchów to raczej nie przebieg ma na to wpływ w BMW, a ilość odpaleń, szczególnie w silnikach których kod zaczyna sie na N. Niemniej jednak, jeżeli zrobienie rozrządu to 3k to ja bym robił póki auto trzyma jako taka wartość.
@Karol2007 raczej chodzi tylko o wytrzymałość materiałów. Ludzie to mają stage 1 skopane na 270km i nie słyszałem aby padało coś poza zatarciem wału ale to skutek rzadkich zmian oleju. Zwykle 184km jak by zrobić na 270/280 to długo raczej nie pojeździ. Spoko silnik tylko f10 to już są state auta szczególnie te przed liftowe i są często w złym stanie. Do tego moim zdaniem przy 200 kkm obowiązkowo zmieniał bym Wtryski