Wpis z mikrobloga

Powiem szczerze, ze nie chce mi sie jakos specjalnie grac... a na pewno nie tak jak kiedys. Ta gra ma wiele problemow, ktore przez lata nie sa w zaden sposob rozwiazywane :(
- przez pierwszy miesiac ligi... mechanika samej ligi jest #!$%@?, niedopracowana, nagrody sa #!$%@?, w synthesis bez obejrzenia kilku filmow, kalkulatora i strony gdzie byly wszystkie mozliwe implicity w ogole nie bylo wiadomo o co chodzi
- handel, #!$%@? ten #!$%@? handel, godziny spedzone w HO i pisanie do x osob zeby cos kupic/wymienic. Ja chce moby #!$%@?, a nie stac w kryjowce ( ͡° ͜ʖ ͡°)
- czy zmiany w balansie maja w ogole jakikolwiek sens? dla mnie to wyglada, ze w kazdej lidze forsuja jakis typ buildow i elo... gdzie to build diversity?

A moze sie starzeje? ( ͡° ʖ̯ ͡°)

#pathofexile
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Erlade:

przez pierwszy miesiac ligi... mechanika samej ligi jest #!$%@?, niedopracowana, nagrody sa #!$%@?, w synthesis bez obejrzenia kilku filmow, kalkulatora i strony gdzie byly wszystkie mozliwe implicity w ogole nie bylo wiadomo o co chodzi


Wcześniejsze ligi rzeczywiście były przekombinowane, dlatego tutaj GGG wprowadziło najzwyczajniejszą
  • Odpowiedz
@Erlade: Kiedyś obiło mi się o uszy, że drop mapek jest ciągle na bieżąco zmieniany. Chris sam przyznał, że we wcześniejszej lidze zmniejszyli go bo chcieli żeby gracze skupili się na kontencie, tyle że ten był tak #!$%@? że nikt nie miał zamiaru ()
  • Odpowiedz
@KosmoDzban: No jest zmieniany bo go "balansuja" biorac pod uwage league content, a ze tam nikt tej gry nie testuje przed wypuszczeniem patcha na live serwery to pozniej wychodza takie kwiatki. Zreszta w patch notesach mozna znalezc buga, o ktorym ludzi kilka lig pisali, ze bossy nie dropily mapek ;) I to jest wlasnie #!$%@?, ze gramy w Bete przez miesiac.
  • Odpowiedz