Wpis z mikrobloga

@wolodia: @wuju84: Co jest złego w marketingu wspierającym równe prawa? Jeśli ultrakonserwy postanowią bojkotować Microsoft, Apple, Google, Androida, YouTube, wszystkie portale social media (itp.), to internet byłby lepszym miejscem xD
  • Odpowiedz
  • 9
"Nie boją się stanąć po stronie społeczności #lgbt."
Boją się NIE stanąć po stronie tej całej społeczności.
  • Odpowiedz
Co jest złego w marketingu wspierającym równe prawa? Jeśli ultrakonserwy postanowią bojkotować Microsoft, Apple, Google, Androida, YouTube, wszystkie portale social media (itp.), to internet byłby lepszym miejscem xD


@artpop: W marketingu nic nie jest złe per se. Natomiast śmieszne jest przekonanie, że międzynarodowe korporacje kierują się czymkolwiek więcej aniżeli chęcią wywindowania cen akcji, od których zależy uposażenie zarządu i CEO. To nie kosztuje nic aby wypuścić kilka reklam z tęczowymi
  • Odpowiedz
@wolodia: Osoby lgbt nadal są karane prawnie w ponad 70 krajach*, w części z nich zabijane i torturowane. Równość małżeńska jest w około 30 krajach i ta liczba będzie tylko rosła - warto celebrować pozytywne zmiany.

*Około 12 lat temu było takich krajów 90 - edukacja i postawa innych krajów wpływa pozytywnie na prawa człowieka.
  • Odpowiedz
Nie boją się stanąć po stronie


@anonimek123456: Co to znaczy "stanąć po stronie"? Czy to jakaś walka, gdzie jedni są przeciw drugim? Mi zawsze wydawało się, że tolerancja to po prostu uznanie, że "nie ma stron", ale chyba nie do końca rozumiem (?)
  • Odpowiedz
Czy to jakaś walka, gdzie jedni są przeciw drugim?


@ygreko: Środowiska ultrakonserwatywne szerzą propagandę, która jest pełna kłamstw, manipulacji, niebezpiecznych treści pseudonaukowych i nienawiści.
  • Odpowiedz
Środowiska ultrakonserwatywne szerzą propagandę, która jest pełna kłamstw, manipulacji, niebezpiecznych treści pseudonaukowych i nienawiści.


@artpop: Nadal nie rozumiem... o "stronach" napisał wcześniej @anonimek123456, który ma tęczę w avatarze, czyli on jest ze środowiska ultrakonserwatywnego? Troszkę się pogubiłem...
  • Odpowiedz
@artpop: marketing zawsze stoi po stronie mody i tych przekonań czy poglądów, których wyznawcy maja #!$%@? na tym punkcie.

Za wojny wszystkie poważne firmy w Niemczech wspierały Holocaust, później kapitalizm, potem prawa zwierząt, dziś LGBT, a jeżeli za 100 lat wróci rasizm, to też wezmą w tym udział. Raz wspierają powiedzmy dobre wartości, innym razem te gorsze, ale ZAWSZE wyznacznikiem jest kasa. Dlatego jeżeli ktoś się na to nabiera i
  • Odpowiedz