Wpis z mikrobloga

@Sckb: było robione w porządnym warsztacie, więc wątpię żeby tam coś #!$%@? z robotą, raczej nie powinny mieć luzów bo wtedy słyszałabym charakterystyczne "puknięcie" przy hamowaniu bo miałam tak w jednym aucie. Tarcze od Girodiscs więc powinno być okej
@chinolka1: ok, jeśli z początku było ok a teraz nie jest ok to znowu tarcze. Sprawdzić by trzeba czy dociski chodzą dobrze, tzn czy nie dociskają klocków za mocno i nie powodują nadmiernego grzania się tarcz, bo wtedy nieduża nawet kałuża i tarcze się gną. Albo po prostu trafiłaś na liche tarcze - zdarza się, miałem tak z przegubem półosi, co to po miesiącu się rozsypał (poszło na reklamację i było
@Sm3rf1k: co do piasty to owszem, można sprawdzić, ale jak było ok a nie jest ok to takie mało prawdopodobne. Tym bardziej, że objawia się to przy hamowaniu a krzywą piastę, tak jak krzywą felgę, czuło by się non-stop.
Klocki muszą się swobodnie przesuwać po tarczy. Jak po podniesieniu koła jest problem z jego przekręceniem albo toczy się z wyraźnym oporem to dociskane są za mocno.
Nie jestem mechanikiem czy specem,