Wpis z mikrobloga

Mireczki, pomocy. Doszedłem już do granic możliwości opon w moim bandicie 600S '99. Jeżdżę po rancie, dupa cały czas się ślizga. Trzeba zmienić gumy ale tu pojawia się problem. Teoretycznie powinienem założyć 150/70 ale w tym rozmiarze są tylko turystyki. Sporty są w rozmiarach 150/60 albo 160/60. Czy mogę tak kombinować z rozmiarem? Który z tych dwóch wziąć? W nowszym bandicie (2000+) są już opony 160/60 ale tam były zmiany geometrii (wg wiki). Najchętniej bym zmienił na BT016PRO (mam przód, są ok) lub S20/S21.

ps. jeżdżę tym banditem po torze i motogymkhanę. ze wzgledów finansowych motocykla na razie zmienić nie mogę chyba, że w koszcie opony :D

#suzuki #motocykle #opony
  • 11
  • Odpowiedz
@tereketerete ja bym brał takie jak zaleca producent... A z opon sprawdź Metzeler. Ja wybrałem Sportec M7RR i są bardzo stabilne w zakretach. Tylko nie wiem czy ten rozmiar jest.
  • Odpowiedz
Ja bym wsadził 160/60, przy 150/60 mocno poleci Ci średnica koła. Najlepiej było by zostać przy fabrycznym rozmiarze, tym bardziej, że jeździsz gymkhanę i wpakowanie szerszej opony będzie niosło ze sobą pewne następstwa, bo zmieni się też jej profil i moto będzie się ciężej kładło. W codziennej jeździe pakując nawet +20 na szerokości niektórzy nie widzą różnicy, ale przy torowaniu, tym bardziej przy jeździe precyzyjnej, niestety ale czuć różnicę na innym profilu
  • Odpowiedz
@kipowrot: Pilot Road 2 nie ma 110/70. Nie wiem też czy będą wystarczające. Pilot road 4 się zdecydowanie nie nadają (znajomy ma w bandicie 1200) na tor. Z przodu mam BT016PRO i jest ok, więc tego się trzymam.
  • Odpowiedz
@tereketerete na s B6 kiedyś założyłem 120/60 przód pilot sporty i niby było ok, ale przód tak się wygial profil opony, że wyglądał co najmniej dziwnie.
Stare B6 ma za wąskie felgi
  • Odpowiedz
@nonpr0: Niestety nie interesuje mnie opona turystyczna. Jeżdżę głównie po torze. Właśnie teraz oponę muszę zmienić, mimo, że ma jeszcze sporo życia przed sobą ze względu na zbyt płaski (turystyczny) profil.
  • Odpowiedz