Wpis z mikrobloga

Mirki,

Podpisałem w zeszły piątek umowę z Vectrą na TV i internet. W niedzielę padł mi dekoder (nie może się zaktualizować). Zadzwoniłem na infolinię, dekoder prawdopodobnie do wymiany, ale musi przyjechać technik zobaczyć. Najbliższy wolny termin w czwartek (xD).

Postanowiłem wypowiedzieć umowę (w dupie mam czekać 5 dni na Pana Technika, skoro w UPC już dzisiaj mogą wykonać instalację). Nie wiem tylko jak będzie wyglądała kwestia zwrotu sprzętu- nie chcę żeby podciągnęli mnie do jakichś kosztów za uszkodzenie dekodera. Jak najrozsądniej to rozwiązać?

#rezygnacja #vectra #kiciochpyta #tv
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@peterr767: Wypowiedz umowę, bo przyjedzie technik za 5 dni a nie za 5 minut.

Wy naprawdę macie n------e w głowach.

Jak najrozsądniej to rozwiązać?


Poczekać na technika, który to wymieni i dogadać się na obniżenie rachunku za niedziałającą usługę.
  • Odpowiedz
@GratisLPG: To już chyba wystarczające czerwone światło, że może być w przyszłości niefajnie, nie? Do tej pory, gdzie bym nie miał umowy, w przypadku jakichkolwiek awarii ktoś pojawiał się tego samego dnia, ewentualnie kolejnego. Za każdym razem mam czekać 5 dni bez TV/Internetu, aż ktoś łaskawie się pojawi? Pomyśl trochę..
  • Odpowiedz
@peterr767: Niefart masz i tyle, ja miałem problem z modemem to na ticket o 12 rano w niedzielę dostałem odpowiedź, a wizytę technika miałem umówioną na wtorek ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz