Wpis z mikrobloga

Murki, mam pytanie odnośnie #bookingcom. Czy w przypadku gdy hotel nie spełniał warunków jakie zostały umieszczone w ofercie mogę ubiegać się o rekompensatę, zwrot kosztów czy cokolwiek w ramach reklamacji? Jak to funkcjonuje na booking.com?

W skrócie: poleciałem w celach biznesowych do Sztokholmu oczywiście wcześniej przebadałem powierzchniowo bazę hotelową. Rezrwowalem przez booking.com; ocena hotelu 8.4, idealny dla podróżujących biznesowo, bardzo dobre śniadanie, świetna lokalizacja, bardzo dobry stosunek jakości do ceny, czystość itd.

Na miejscu okazało się, że hotel, to dramat, a gośćmi są a’la imigranci. Żeby się ubrać musiałem stać na łóżku tyle miejsca, a co więcej miałem dostac dwuosobowy pokój z podwójnym łóżkiem, a dostałem jaka klitkę z malym łóżkiem. Zero obsługi na recepcji. Odręcznie narysowana mapka jak dojść do pokoju. Łazienki i kuchnia wszystko obśrupane choć na zdjęciach wyglada wszystko ZUPEŁNIE inaczej. Na śniadanie tost z serem (mimo, że w ofercie i opiniach ludzie chwała różnorodne menu itd) ... Jakim cudem ten hotel ma 8,4 na booking i 4,2 na google z bodajże 1700 opinii. Nie jestem wymagający, ale bez przesady, wiem że Skandynawia jest droga, ale za 350 zł spodziewałem się czego lepszego. Tutaj to jawne oszustwo, manipulacja i naginanie rzeczywistych warunków. Na szczęście nie spędziłem za dużo czasu w tym miejscu, ale niesmaki rozczarowanie pozostało.

Pytanie czy można coś takiego reklamować? I czy jest to gra warta świeczki? Trzymajcie się!

#podroze #hotel #booking #bookingcom #podrozujzwykopem
  • 9
@eMDeeM: reklamuj cumplu. z doświadczenia wiem, że support bookingu jest dość pomocny w takich sprawach, tzn. masz dużą szansę na uzyskanie rekompensaty. aczkolwiek dobić się do nich nie jest łatwo telefonicznie, chyba lepiej pisać maila – w sumie i tak masz zdjęcia.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@eMDeeM: za nocleg nie robiłem. Ile dni to nie wiem, ale musisz wyczerpać wszelkie inne sposoby reklamacji więc i tak do Booking musisz uderzyć najpierw.