Wpis z mikrobloga

Potrzebuje kupic dodatkowy kask.

Chcialbym typ enduro z szybka i szczeka otwierana, ale to widze,ze sie nie wydarzy chyba, bo takich nie ma.

Zalozenia:
-intergral
-szczekowiec
- cichy z mozliwoscia dolozenia zestawu BT.

Budzet bez znaczenia. Ale oczywiscie na sile nie musze wydawac kilka tysiecy. Ma byc markowy z dostepnymi czesciami. Zadnych LS2 i podobnej polki cenowej.

Zalezy mi na tym,zeby ktos podpowiedzial z wlasnego doswiadczenia, ze ma i poleca.
Bo testy ogladalem/czytalem i wiekszosc mam wrazenie, ze z dupy.

#motocykle
  • 24
@11mariom:

To juz Ci tlumacze.

Najbardziej chcialbym enduro, ale z tradycyjna szybka a google jako opcja.

Cos jak np. Acerbis Active , ale jakby mial jeszcze uchylana szczenke to by bylo mega. Ale nic ma (chyba) nic takiego na rynku w przyzwoitej jakosci.

A integral i szczekowiec sie nie wyklucza imho.

Intergral to za moich czasow byl kask typowo na szose. Nie bylo szczekowcow kiedys. ;-)

Generalnie klasa kaskow dualsport/adv jest
@MattePRL: Czyli wiesz o co mi chodzi ze szczekowym integralem, tak? Bo kolega wyzej nie rozumie. ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

Co mozesz poleciec?
Bo od biedy moze byc nie enduro, bo widze,ze ciezko bedzie cos sensownego ogarnac

Zalozenie jest takie,ze ma byc dobry.

Do latania dookola komina mam kilka.

Potrzebny na dluzsze wyjebki. Wygodny, cichy i bezpieczny. Jak wsiadam i jade gdzies dalej to bywa,ze przez przedluzony
A integral i szczekowiec sie nie wyklucza imho.

Intergral to za moich czasow byl kask typowo na szose. Nie bylo szczekowcow kiedys. ;-)


@bigger: No nie masz racji.

Kaski integralne inaczej kaski zamknięte motocyklowe możemy podzielić na dwie kategorie [sportowe i szosowe].


czytaj - szczęka jest na stałe i nieruchoma.

Kask szczękowy to świetna propozycja dla osób, które są fanami dłuższych wypraw motocyklowych. Posiadają zawias umożliwiający podniesienie dolnej części skorupy kasku
@bigger: Domyśliłem się. Ale to nie zmienia faktu, że mylisz pojęcia. Generalnie Integral się tak nazywa, bo nie ma ruchomych części, cały jest integralną całością. Po angielskiemu wołają na to fullfejs. Dalej masz szczękowca, czyli takiego, co się podnosi. Coraz popularniejsze robią się modularne - czyli takie, gdzie szczękę możesz odpiąć i schować.

Kolega się czepia, bo napisałeś, że chcesz czopera, ale do torowania ( ͡° ͜ʖ ͡°
@MattePRL:

Bo endurujemy zwykle. Tzn zwykle dojazd 500-1500 km i wyjebka w gory/w powazniejszy teren.
I kask typu enduro jest wygodniejszy/bezpieczniejszy itd..
A 2 sztuki bez sensu wozic.

Typowy intergral (stary UVEX) jest zbyt niewygodny niestety w uzytkowaniu kilkanascie godzin na dobe. Jest lekki i cichy, ale brakuje mu podnoszonej szczeki , blendy itd..

Do tego ostatnio dosc czesto dluzsze wypady caly czas po czarnym i pora sobie cos innego dokupic.
@Argonzz: bez roznicy. Moge nawet ze 3k+ wydac, bo to ma byc na lata. Doslownie oczekuje ze starczy mi na kilkanascie sezonow tak jak obecny uvex.

Zalezy mi na bezpieczenstwie i czesciach zamiennych. Do mojego kilkunastoletniego uvexa jeszcze ze 3 sezony temu kupowalem jakies zapiecie. A do 3 letniego fly'a juz nic nie mozna dostac. Zreszta ta firma to zart - material na osobny wpis.

Niechce zadnego LS2 ani innych podobnych
@xXx_perun_xXx: Mialem 2 sztuki i jak dla mnie dramat. Skorupa mi pekla przy niegroznym upadku z moto. Gdzie nie zlicze ile razy przez ostatnie lata #!$%@? mi sie uvex.

Zdupil mi sie ten dynsk do mocowania wkladek policzkowych. Wysciolka po praniu wyglada jakby 15 lat miala itd.
Mialem 2 podejscia i wiecej raczej tego nie kupie. Sprzet imho dosc jednorazowy. A nie tego szukam, bo uzytkowany bedzie dosc intensywnie.
Ale zalezy