Wpis z mikrobloga

#gearbest jakiś miesiąc temu zamówiłem na gb case do telefonu. Pierwotnie miał wylecieć 14 kwietnia. Od tamtego czasu jednak data wylotu zmienia się non stop o kilka dni do przodu w efekcie czego do dziś zamówienie nie zostało wysłane. Mogę się ubiegać o refund lub modyfikację zamówienia tak, żeby wysłali coś w podobnej cenie?
  • 9
@JanuszowyAndrzej: A jak najlepiej ubiegać się o refund? Starać się dogadać z nimi przez ticket, czy może lepiej od razu dispute na paypalu zrobić? Bo jestem w podobnej sytuacji jak @Haxory, gdzie od 19 kwietnia tylko dostaję info od nich że jak będzie to wyślą, i zmieniają termin co kilka dni.
@JanuszowyAndrzej: muszę powiedzieć że zwroty na GB to prędkość światła, o 5:40 mail że przyjęli reklamację i ją realizują, a 7:40 mail od GB i PayPala że zwrot gotówki został zrealizowany, teraz tylko pozostaje czekać jak trafi na konto, tutaj już PayPal trochę wolniejszy, bo zazwyczaj im schodzi jeden dzień na to ( ͡° ͜ʖ ͡°)