Wpis z mikrobloga

GeForce RTX 2000 - Test kart graficznych w ray tracingu i DLSS
Majówka się skończyła, ale nadal można grillować. My na ruszt wrzuciliśmy wszystkie modele z serii RTX - od 2060 po 2080 Ti i postanowiliśmy sprawdzić jak tyle czasu po premierze wygląda sprawa z Ray Tracingiem i technologią DLSS. Zarówno w najpopularniejszej rozdzielczości Full HD, przez 1440p, aż po 4K. Czy to gra warta świeczki?

Wszystkie opisy metodologii testów, ich wyniki oraz podsumowanie znajdziecie tutaj:
https://www.purepc.pl/karty_graficzne/geforce_rtx_2000_test_kart_graficznych_w_ray_tracingu_i_dlss

A w skrócie? Niestety Ray Tracing mimo dedykowanych jednostek w samych kartach graficznych pożera wydajność niczym smok, dając relatywnie niedużą poprawę oprawy graficznej. Receptą na spadki klatek na sekundę teoretycznie jest DLSS, ale technika ta wymaga jeszcze poprawek... ( ͡° ʖ̯ ͡°)

#purepc #pcmasterrace #komputery #technologia #nvidia
PurePCpl - GeForce RTX 2000 - Test kart graficznych w ray tracingu i DLSS
Majówka si...

źródło: comment_hdXGzieORSxsvhPwXtTmZwyFmAh9Xjdx.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz