Wpis z mikrobloga

@M1KNG: wolnossacy 1.6 bierze duzo oleju?
Kilku znajomych ma/mialo go w roznych autach i zaden z nich sie na to nie skarzyl.
Porzadny silnik, prosty, idealny pod LPG.
Dynamika co prawda nie grzeszy, ale tragedii tez nie ma.
Samo auto wyglada na zadbane i wydaje sie godne uwagi.
@M1KNG: z jednej strony tez słyszałem, ze problem brania oleju to normalna sprawa w tych silnikach z drugiej strony taki właśnie silnik - 1.6 16v od przebiegu 150 do 270 był u mnie (jak tylko się zagrzał) traktowany brutalnie, do odcięcia, z czego ostatnie 45k km na LPG i dopiero ostatnie 10k km musiałem dolewać naprawdę sporo oleju, ale to tylko dlatego, ze popękała uszczelka pokrywy i olej na świece się
W takim cyklu mieszanym te 8 - 8,5 litra. Na autostradzie przy jeździe 130km/h spalił 7,4 na setkę.
Zimą jeździłem codziennie na krótkim dystansie 2-3 kilometry gdzie nawet silnik się dobrze nie nagrzeje to 10 litrów.
Mam go 2 lata i po zakupie wymieniłem sondę lamda i poduszke silnika i to tyle żadnych więcej problemów z silnikiem nie miałem.
Z elektryki to mi otwieranie klapki wlewu nawaliło i zamek drzwi strajkuje czasem
@M1KNG: moim zdaniem nie warto. Łysa kierownica, wylany ekran od klimatyzacji, tylny zderzak do malowania, z maski schodzi lakier, po samej przedniej tablicy widać, że auto nie miało lekko. Sprzedający wymienił katalizator. Dlaczego katalizator się popsuł przy tak niskim przebiegu? Mógł się naturalnie zużyć, ale większa szansa na to, że auto spala olej i kat się po prostu zapchał. Za te pieniążki szukaj 1999-2000, albo dołóż kilka tysięcy. Nie opłaca się