Wpis z mikrobloga

Coś "nowego" w problemach z #mevo. Na stacji stoją 2 rowery, próbuję wypożyczyć jeden z nich. Nic się nie dzieje. Próbuję drugi. Nadal nic. Klikam "masz problemy ze skanowaniem?" i próbuję wpisać ręcznie numer roweru. Nadal nic. Męczę się tak ze dwie minuty aż tu nagle otwiera się ten pierwszy :)

Kolejny przejazd, tzn. wypożyczenie. Klikam wypożycz, rower się nie otwiera a czas zaczyna lecieć. Infolinia. O dziwo, czekałem tylko jakieś 6-7 minut na połączenie :) Pani standardowo - proszę kliknąć "postój" potem "wznów". Oczywiście nic nie działa bo już próbowałem tego wcześniej, łącznie z wylogowaniem się z aplikacji i zalogowaniem. Pani mówi, że nie widzi w systemie, żebym ja klikał. No cóż. Pani w systemie go "zwraca". W trakcie rozmowy próbuję znów wypożyczyć, nic się nie dzieje. No to dopiero pani u siebie w systemie mi go wypożyczyła i otworzyła.

Przy mnie 2 osoby próbowały wypożyczyć rower ale im się raczej nie udało :) Nie dzwonili na infolinię.

Myślałem, że jak już się znajdzie rower to większość problemów znika a tu jednak nie :)

#mevo #gdansk
  • 2
  • Odpowiedz