Wpis z mikrobloga

  • 0
Wymieniłem glowicę, wał i tłok z 50cc na 80cc.

Z tego co mi wiadomo, to zaleca się wymianę dyszy w gaźniku. Chodzi tylko o wymianę dyszy głównej, czy również od jałowego biegu?

Jaka średnica otworu pozwoli zwiększyć moc i nie będzie jednocześnie żlopał benzyny jak tłok ( w tej chwili spalanie na poziomie 2l/100km).

I trochę z innej beczki: czy do wariatora od 4t mogę zamontować wentylator od 2t? W sensie plastik - metal?

#motoryzacja #skuter #skutery #gy6 #139qma #139qmb
  • 7
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@FeyNiX wiadomo, że zawsze będzie spalanie większe, ale chodzi mi o takie optymalne ustawienie, by zarowno zwiększyć moc, jak i nie spalać nie wiadomo ile.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@FeyNiX narazie jeżdżę na gazniku od 50cc i spalanie ani nie wzrosło ani nie spadło. Moc jest odczuwalna, szybciej się rozpędza, ale 75km/h nie przekracza (chyba że z górki i z wiatrem :) )

Gdyby wzrost spalania był na poziomie 2,2l/100 to jeszcze bym nie odczuł tego.

Stąd pytanie o optymalne dopasowanie dyszy, by trafić w ten punkt, prędkość do 90km/h i spalanie 2.2
  • Odpowiedz
@Goofas: dysze raczej dobiera się doświadczalnie, kup ze 3 (kilka-kilkanaście fi większe niż obecna) i testuj. Z tego co czytałem śrubka regulacji wolnych obrotów ma być wykręcona od 0,5 do 1,5 obrotu, jak po wyregulowaniu wolnych obrotów jest poza tymi wartościami to dysza jest albo za mała, albo za duża. Za duża to silnik będzie zalewać, za mała grozi zbyt wysoką temperatura i nawet zatarciem silnika, więc też nie ma co
  • Odpowiedz