@ultrasonic: Giulietta nawiązuje designem (premiera 2010) do alfowskich retrotradycji, dlatego wygląda inaczej niż cały VAG i azjatyckie Hyundaie ( ͡°͜ʖ͡°)
@CZADowski: Ale brak znaczącego liftingu na przestrzeni 9 lat produkcji to strzał w kolano Alfy. Ten model po prostu na to zasługiwał, a teraz jest już za późno. Pewnie jeszcze rok produkcji i będzie koniec.
@Elessar: co prawda to prawda, wałkowanie 10 lat jednej generacji to czysty absurd przy obecnym rozwoju wzornictwa i samej techniki, pomimo że Giulietta technicznie bije na głowę konkurencję do teraz Z drugiej strony FIAT zapowiedział w 2013. roku rewitalizacje oferty, która miała wejść w życie na przestrzeni 2016-2020+, i wywiązali się Giulią i Stelvio, być może niedługo Giulietta dostanie nowy model, zwłaszcza, że presja jest ogromna, a rynek miejskich hatchbacków dochodowy
@CZADowski: o ile design zewnatrz jakos sie specjalnie bie zestarzał. O tyle wnetrze jest paskudne zwlaszcza z tą nadmuchaną paskudną kierownicą na czele
co prawda to prawda, wałkowanie 10 lat jednej generacji to czysty absurd przy obecnym rozwoju wzornictwa i samej techniki, pomimo że Giulietta technicznie bije na głowę konkurencję do teraz
Z drugiej strony FIAT zapowiedział w 2013. roku rewitalizacje oferty, która miała wejść w życie na przestrzeni 2016-2020+, i wywiązali się Giulią i Stelvio, być może niedługo Giulietta dostanie nowy model, zwłaszcza, że presja jest ogromna, a rynek miejskich hatchbacków dochodowy
@szejk_wojak: gowniane to są wszystkie tsi ze swoimi kosztami serwisu razem wzięte 1.4 (z 1.7 Tb wycisneli 240 konia) może jest wyzylowany, ale pojedzie te 200k spokojnie
@CZADowski: niech zgadne, Twoja świadomość nt TSI zatrzymała się gdzieś w 2009 roku?
TSI są mega przyjemnymi silnikami jeżeli chodzi o charakterystykę i osiągi przy ograniczonym zapotrzebowaniu na paliwo. To jest miara " dobrego" silnika w czasach dzisiejszych, zaprojektowanego dla klienta kupującego w salonie.
Dlaczego producenta miałoby obchodzić trwałość silnika po ilus tam latach i kilometrach skoro dziś auta i tak się nie kupuje "na lata"tylko głównie na 5 letni leasing?
@Qba1996: Kobiety wcale nie lubią małych aut, mężowie żonom często to wmawiają, jak kobieta sama sobie kupuje auto (zwłaszcza za własne pieniądze) to często kończy się na dużym suvie.
Małe auta to domena kierowców którzy są po prostu słabi w parkowaniu.
#samochody #motoryzacja #alfaromeo #alfaholicy #sztuka
razem z mito to obelga dla tej marki
Z drugiej strony FIAT zapowiedział w 2013. roku rewitalizacje oferty, która miała wejść w życie na przestrzeni 2016-2020+, i wywiązali się Giulią i Stelvio, być może niedługo Giulietta dostanie nowy model, zwłaszcza, że presja jest ogromna, a rynek miejskich hatchbacków dochodowy
Komentarz usunięty przez autora
@CZADowski:
1.4 (z 1.7 Tb wycisneli 240 konia) może jest wyzylowany, ale pojedzie te 200k spokojnie
TSI są mega przyjemnymi silnikami jeżeli chodzi o charakterystykę i osiągi przy ograniczonym zapotrzebowaniu na paliwo. To jest miara " dobrego" silnika w czasach dzisiejszych, zaprojektowanego dla klienta kupującego w salonie.
Dlaczego producenta miałoby obchodzić trwałość silnika po ilus tam latach i kilometrach skoro dziś auta i tak się nie kupuje "na lata"tylko głównie na 5 letni leasing?
Małe auta to domena kierowców którzy są po prostu słabi w parkowaniu.