Wpis z mikrobloga

@CZADowski: Ale brak znaczącego liftingu na przestrzeni 9 lat produkcji to strzał w kolano Alfy. Ten model po prostu na to zasługiwał, a teraz jest już za późno. Pewnie jeszcze rok produkcji i będzie koniec.
  • Odpowiedz
@Elessar: co prawda to prawda, wałkowanie 10 lat jednej generacji to czysty absurd przy obecnym rozwoju wzornictwa i samej techniki, pomimo że Giulietta technicznie bije na głowę konkurencję do teraz
Z drugiej strony FIAT zapowiedział w 2013. roku rewitalizacje oferty, która miała wejść w życie na przestrzeni 2016-2020+, i wywiązali się Giulią i Stelvio, być może niedługo Giulietta dostanie nowy model, zwłaszcza, że presja jest ogromna, a rynek miejskich hatchbacków dochodowy
  • Odpowiedz
co prawda to prawda, wałkowanie 10 lat jednej generacji to czysty absurd przy obecnym rozwoju wzornictwa i samej techniki, pomimo że Giulietta technicznie bije na głowę konkurencję do teraz

Z drugiej strony FIAT zapowiedział w 2013. roku rewitalizacje oferty, która miała wejść w życie na przestrzeni 2016-2020+, i wywiązali się Giulią i Stelvio, być może niedługo Giulietta dostanie nowy model, zwłaszcza, że presja jest ogromna, a rynek miejskich hatchbacków dochodowy


@CZADowski:
  • Odpowiedz
@CZADowski: niech zgadne, Twoja świadomość nt TSI zatrzymała się gdzieś w 2009 roku?

TSI są mega przyjemnymi silnikami jeżeli chodzi o charakterystykę i osiągi przy ograniczonym zapotrzebowaniu na paliwo. To jest miara " dobrego" silnika w czasach dzisiejszych, zaprojektowanego dla klienta kupującego w salonie.

Dlaczego producenta miałoby obchodzić trwałość silnika po ilus tam latach i kilometrach skoro dziś auta i tak się nie kupuje "na lata"tylko głównie na 5 letni leasing?
  • Odpowiedz
@Qba1996: Kobiety wcale nie lubią małych aut, mężowie żonom często to wmawiają, jak kobieta sama sobie kupuje auto (zwłaszcza za własne pieniądze) to często kończy się na dużym suvie.

Małe auta to domena kierowców którzy są po prostu słabi w parkowaniu.
  • Odpowiedz