Mirki i Mirabelki, Kupiłem dzisiaj gofrownice marki MPM za 179zł. Użyłem dzisiaj po raz pierwszy i po wykonaniu ok. 10 gofrów (nie były złe, dzieciakom smakowało), sprzęt odłączyłem by ostygł. Po ok. 30 min otworzyłem klapę i wyleciała jakaś luźna śrubka przy zawiasie, odleciał też kawałek "tulejki" w której znajdowała się śrubka. Sprawdziłem pozostałe śruby i też wydają się luźne. Dżizas, co za badziew. Jutro jadę to zwrócić. Z tego co pamiętam to jedyne co powinienem zrobić to zwrócić to na zasadach rękojmi, ale znając obsługę klienta w polskich electromarketach nie obędzie się bez inby. Macie jakieś rady jak to szybko i w miarę bezboleśnie zwrócić? Nie chcę tego naprawionego z powrotem, chcę zwrot gotówki. Przecież nie minął nawet dzień.... :(
- Gdy żądamy zwrotu pieniędzy (odstępujemy od umowy) – sprzedawca może najpierw niezwłocznie rzecz wymienić lub usunąć wadę, ale tylko jeden raz. Jeżeli rzecz była już wymieniana albo choć raz już usunięto wadę, kolejne odstąpienie od umowy nie może już być zablokowane przez sprzedawcę.
@Azura: dokładnie. Poprzednia była z Lidla i działała kilka lat. Mpm już za gowniaka czyli z 15-20 lat temu byl shitem. Naiwny myślałem, że coś się w tym temacie zmieniło...
Finał historii: poszedłem do media expert z przygotowanym wcześniej pismem o odstąpieniu od umowy z tytułu rękojmi....a tu szok, niedowierzanie... przyjęli gofrownice i zwrócili pieniądze na kartę, nawet nie czytali pisma. Plus dla ME.
@flashing_lights: Jak będziesz kupować coś następnym razem, zapytaj sprzedawcę lub kogoś odpowiedzialnego za reklamacje o szybki serwis dostawcy. Wielu dostawców małego AGD komponuje listy produktów wymienianych od ręki (wchodzi w grę też zwrot należności). Z kolei spoza listy już wszystko np. jedzie do serwisu. Fajnie, że trafiło ci się akurat na MPM - szkoda, że gofrownica się zepsuła, ale przynajmniej przyjęli bezproblemowo.
Kupiłem dzisiaj gofrownice marki MPM za 179zł. Użyłem dzisiaj po raz pierwszy i po wykonaniu ok. 10 gofrów (nie były złe, dzieciakom smakowało), sprzęt odłączyłem by ostygł. Po ok. 30 min otworzyłem klapę i wyleciała jakaś luźna śrubka przy zawiasie, odleciał też kawałek "tulejki" w której znajdowała się śrubka. Sprawdziłem pozostałe śruby i też wydają się luźne. Dżizas, co za badziew.
Jutro jadę to zwrócić. Z tego co pamiętam to jedyne co powinienem zrobić to zwrócić to na zasadach rękojmi, ale znając obsługę klienta w polskich electromarketach nie obędzie się bez inby. Macie jakieś rady jak to szybko i w miarę bezboleśnie zwrócić? Nie chcę tego naprawionego z powrotem, chcę zwrot gotówki. Przecież nie minął nawet dzień.... :(
#reklamacje #rekojmia #mediaexpert #poradyprawne #reklamacja #porady
@flashing_lights: niestety, mają prawo naprawić
Komentarz usunięty przez moderatora
Plus dla ME.
Fajnie, że trafiło ci się akurat na MPM - szkoda, że gofrownica się zepsuła, ale przynajmniej przyjęli bezproblemowo.