Wpis z mikrobloga

Mirki i Mirabelki,
Kupiłem dzisiaj gofrownice marki MPM za 179zł. Użyłem dzisiaj po raz pierwszy i po wykonaniu ok. 10 gofrów (nie były złe, dzieciakom smakowało), sprzęt odłączyłem by ostygł. Po ok. 30 min otworzyłem klapę i wyleciała jakaś luźna śrubka przy zawiasie, odleciał też kawałek "tulejki" w której znajdowała się śrubka. Sprawdziłem pozostałe śruby i też wydają się luźne. Dżizas, co za badziew.
Jutro jadę to zwrócić. Z tego co pamiętam to jedyne co powinienem zrobić to zwrócić to na zasadach rękojmi, ale znając obsługę klienta w polskich electromarketach nie obędzie się bez inby. Macie jakieś rady jak to szybko i w miarę bezboleśnie zwrócić? Nie chcę tego naprawionego z powrotem, chcę zwrot gotówki. Przecież nie minął nawet dzień.... :(

#reklamacje #rekojmia #mediaexpert #poradyprawne #reklamacja #porady
  • 10
Finał historii: poszedłem do media expert z przygotowanym wcześniej pismem o odstąpieniu od umowy z tytułu rękojmi....a tu szok, niedowierzanie... przyjęli gofrownice i zwrócili pieniądze na kartę, nawet nie czytali pisma.
Plus dla ME.
@flashing_lights: Jak będziesz kupować coś następnym razem, zapytaj sprzedawcę lub kogoś odpowiedzialnego za reklamacje o szybki serwis dostawcy. Wielu dostawców małego AGD komponuje listy produktów wymienianych od ręki (wchodzi w grę też zwrot należności). Z kolei spoza listy już wszystko np. jedzie do serwisu.
Fajnie, że trafiło ci się akurat na MPM - szkoda, że gofrownica się zepsuła, ale przynajmniej przyjęli bezproblemowo.