Wpis z mikrobloga

@marcellz: za pomocą nastawnika jazdy przez sterowanie krzywkami nastepuje zwieranie cewek styczników EP, ktore stykami glownymi zwierają/rozwierają grupy rezystorów i silników trakcyjnych w odpowiednie grupy. Ten lok 36 pozycji oporowych i 3 bezoporowe
  • Odpowiedz
@LRF1000W: oj zdarzyło się kilka razy, że mi 'przebiło' skład jak sobie na manometr nie popatrzyłem. Najlepiej w nocy na łuku jak w lusterku widać czerwone obręcze ;)
  • Odpowiedz
@LRF1000W: Podstawowy tabor. Do Zakopanego 'byk' nie mógł iść to kantem się jeździło - dawne czasy. Długo na tym nie pojeździłem. Później testowo jakieś 2 byki zrobili z przerobili z nowymimy sprzęgami międzywózkowymi to na testy jeździły w góry. Potem to już ludzi w pociągach ubyło, pociągów też ubyło, składy coraz krótsze a potem jak się spółki porobiły to już w IC ani kantów ani byków nie było.
  • Odpowiedz
@LRF1000W: No u prywatnych jest dużo. Ja nie wiem jak im się to opłacało z krzaków wyciągać i modernizować. Wszystkie SUG-i które stały po stacjach wyciągneli i przywrócili do ruchu.
Ale kiedyś i tak przyjdzie na ten sprzęt czas. Prywatni też już coraz nowszym sprzętem jeżdżą.
  • Odpowiedz