Wpis z mikrobloga

@BLKauto: jak dla mnie może być tylko fiat robi tu poważny błąd w wycenie, zwykła 500 jedzie na wartości dodanej ( legenda modelu ) ale już 500 na sterydach ma mnóstwo konkurentów i tu sama stylistyka to za mało, a do tego pamiętajmy że to fiat więc jakość złożenia pozostawia trochę do życzenia, taka klasa ni w #!$%@?ę ni w oko, jak by to było cenione niżej niż c4 (van) i
Fiat 500 jest ponadczasowo ładny (nie musi się podobać, obiektywnie), ponieważ każda linia ma swoje zakończenie, zaokrąglenia robią dobrą robotę a chrom nie jest przesadną ozdobą.
ale już 500 na sterydach ma mnóstwo konkurentów i tu sama stylistyka to za mało


@sailor_73: 500L też jest najlepiej sprzedającym się minivanem segmentu B w europie. Sprzedaje się go dwa razy więcej niż drugiej w zestawieniu hondy Jazz. Więc, czy nam się podoba ten model, czy nie - Fiat raczej błędu przy projekcie/wycenie nie popełnił. (dane: http://carsalesbase.com/european-sales-2018-small-mpv-segment/)

#!$%@?ąc od wyglądu, siedziałem z nudów w salonie trochę w nim - i
@magicznyfred: piszesz o segmencie b i hondzie jazz ale fiat jest od hondy dużo większy i nie wiem czy nie złapie się o segment wyżej ? a masz dane dla naszego rodzimego rynku? jak tu sobie radzi fiat bo patrząc po ulicach to niewiele tego jeździ, dawno temu ceniłem taki model chyba xl z doładowanym 1.4 w salonie i wyszły takie kwoty że przestałem o nim myśleć
a co do wyglądu
piszesz 50k a ja mam wrażenie że cena w salonie tego co wyceniałem była coś koło 100 k i to coś z tej drugiej strony ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@sailor_73: jak sobie wycenisz, ta masz( ͡° ͜ʖ ͡°). 1.4 95 koni chodzą po rabatach 52-55 patrzac po ofertach salonów na otomoto. Co do sprzedaży w Polsce to niewiem, sądząc po tym co widać