Wpis z mikrobloga

@GearBest_Polska: Ostrzegam wykopowiczów przed tym sklepem. Gwarancja nie istnieje! Chcecie ryzykować to kupujcie. Odesłałem sprzęt zgodnie z ich warunkami do bezpłatnej naprawy. Zatrzymali sprzęt, oznajmili że nie mogą naprawić ani wymienić i zaoferowali 35% jego wartości!!!
  • 6
@lastad: moze osobny watek zalozyc na wykopie,zeby ludzie wiedzieli jak sie zachowuja? Po przeniesieniu dyskusji na paypal z gearbest,po wymianie ponad 10 postow pracownik gearbest zaproponowal abym wyslal pc do nich. Tylko ze od poczatku dyskusja toczyla sie o to,ze wyslalem i nie chca zrealizowac naprawy. Jak to napisalem odpisali,ze gwarancja nie obejmuje ...uwaga....uszkodzen spowodowanych przez kupujacego. To jakies zlodziejskie praktyki.
@GearBest_Polska: ok,postaram sie. Zachowanie Gearbest uraga wszelkim europejskim normom. Aktualnie rowniez poskarzylem sie producentowi Beelink na ich resellera. Przed wysylka pare razy pytalem gearbest czy na pewno naprawia mini pc skoro nie maja go na stanie. Wyslij do nas,za darmo naprawimy. I co,zarekwirowali towar i napisali nie naprawimy,wiecie jak w Polsce mowi sie na takie działanie?
Teraz interesuje mnie juz tylko zwrot całosci kosztów.