Wpis z mikrobloga

@HAL__9000: o czym ty w ogole mowisz? zawodowy kierowca chyba powinien umiec odnalezc sie w tak prostej sytuacji jak ta. Miał 30 sekund na to, zeby wcisnac gaz do dechy i przejechac 10m, ale to nie zrobil, po porstu debil, czlowiek, ktory nigdy zapewne nie powinien zostawac kierowca karetki
  • Odpowiedz
@czyznaszmnie: Generalnie jak jest przejście dla pieszych i droga jednokierunkowa to warto się rozejrzeć w obydwie strony, bo zawsze może być jakiś debil co on "tylko" kilkanaście metrów chce przejechać.
  • Odpowiedz
@fortySeven ja się dowiedziałem przy okazji innego wypadku, chociaz stało się to przez komentarze a nie oficjalne informacje. Powinni zrobić akcje dzięki której to się wbije na stałe w podświadomość ludzi
  • Odpowiedz
mi kiedyś drezyna techniczna pomimo otwartych rogatek wyjechała zaraz przed maską.


@Farorz: mi się kilkukrotnie zdarzyło przejeżdżać pociągiem przez otwarte rogatki, bo nie zadziałała blokada automatyczna. Chwała maszynistom za zauważenie tego i zmniejszenie prędkości na tyle, na ile to było możliwe... Co dziwne, raz było to we mgle tak gestej, że nie było widać sieci nad głową, a mimo to, przez otwarty przejazd przetoczyliśmy się jakieś 10km/h.. Oczywiście zawsze przy
  • Odpowiedz
przez otwarte rogatki, bo nie zadziałała blokada automatyczna.


@czyznaszmnie: moment, a przed takim przejazdem kolejowo-drogowym przypadkiem nie ma tarczy ostrzegawczej czy też semafora (jeśli zamknięcie rogatek jest wymagane do utwierdzenia przebiegu)? Czy wyświetlał się sygnał Osp2 albo inny niż "Stój"?
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@magrusia: jeżeli jest najprostszy układ czyli dwa szlabany na cały przejazd to nie ma takiej opcji. Spotyka się też układ, gdzie są cztery szlabany z każdej strony dwa, po jednym na każdą połowę jezdni. Stosuję się to właśnie po to, że najpierw opuszczane są szlabany wjazdowe, a potem zjazdowe.
  • Odpowiedz
@kfiatek_na_parapecie: Ale wiesz przemądrzalcu, że tobie tak łatwo jest mówić teraz? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Tego, jak ty byś się w tej sytuacji zachował, nie jesteś w stanie nawet trochę przewidzieć ( ͡° ͜ʖ ͡°) Taki z ciebie nieświadomy cwaniaczek ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@UnitrA: > Z takim podejściem powinienem zatrzymywac się również przed kazdym skrzyzowaniem, bo zawsze moze pojawić się jakiś tir, co wjedzie na czerwonym...

Nie porównuj "TIRa" do rozpędzonego pociągu. Nie wiem ile może taki ważyć, ale jak tramwaj waży ponad 60 ton to pociąg musi o wiele więcej. O różnicy w drodze hamowania "TIRa" a lokomotywy nie wspomnę.
  • Odpowiedz