Wpis z mikrobloga

@PePeHa Nie potrzeba własnej działalności gospodarczej, mam umowę na zlecenie, można z wyprzedzeniem zaklepywać godziny które dają gwarantowaną stawkę nawet gdy nie ma zamówień
Ja tylko mówię co mnie przekonało, nie chciałem płacić partnerowi
W Wolcie też można jeździć bez zaklepania, grafik jest tylko tydzień do przodu i prawdopodobnie to prawda, ze wpisani na godziny mają pierwszeństwa, ale dodali znaczek oceniający ile jest zamówień i czy warto się logować ludziom nie zapisanym na godziny
Zarobki: podstawa to 15zł/h brutto, ale jeśli zrobię w ciągu godziny 2 zamówienia to dostaje na moją korzyść stawkę za zamówienia, za
Znajomy mówił, że partner bierze 20zł + 2 za przelew, więc to nie jest śmiesznie mała stawka dla studenta, i jeszcze mówił, że też się zdarza czekać 30minut na zamówienie, więc myśle, że raczej mamy porównywalną ilość zamówień.
Też mamy kilometrówkę te 9-11 podałem jako najczęstsze stawki, a to z liczeniem w linii prostej to akurat prawdą, ale poprawili to na niektórych trasach, bo zdarzyło się jechać z Wrzeszcza na Brzeźno gdzie
@PePeHa: Pokażesz na priv statystyki z aplikacji z ostatniego miesiąca czy coś? Bo chce się przekonać czy serio macie aż tak dobre stawki jak mówisz
@Lovat: odblokowałem pw,
wołam też @PePeHa.

Czyli jeśli chcę jeździć w tygodniu jakieś 15-20
h, z czego większość w weekendy, to jaka firma jest według Was lepsza?
Obaj jeździcie w Gdańsku? Rozumiem, że interesować się warto, bo nie ma problemu z dostawaniem zamówień? Domyślam się, że w większości będą to zamówienia z maka z Galerii Bałtyckiej, jeśli o Eatsie mowa?
@PePeHa: z Woltem też słyszałem, że jazda bez grafiku jest średnio opłacalna, więc coś w tym musi być.
Planuję dostarczać właśnie rowerem, wiesz może jaki partner jest najbardziej opłacalny?
jezdzilem w obu - w uberze jak nic sie nie dzieje - nic nie zarabiasz. w wolt - masz gwarancje. i brak posrednikow. nigdy nie zarobilem mniej niz 19 na godzine,

wiec wolt jest duuuzo lepszy