Wpis z mikrobloga

@Variv Co jest z nią nie tak?


@Harkonnen Wiele rzeczy. Po pierwsze nadal generator terenu jest słaby. Nadal generuje powierzchnię relatywnie płaskie. Nie ma prawdziwych gór, nie ma rzek, nie ma wulkanów. Sam tu wklejam porównania screenów z generacji terenów w nas i minecrafta. I niestety pod względem rzeźby terenu minecrafta wypada lepiej. Dalej teren na planecie jest wszędzie taki sam. W sensie nie czepiam się nawet, że jest jeden biom na
@Variv: jako nowy gracz (od lutego) nie zgodzę się co do braku różnorodności na jednej planecie. Spotykam planety na których jest kilka biomów typu teren górzysty, płaskowyż, strefa przed oceaniczna z mnóstwem małych akwenów i ocean. Na planetach w niektórych miejscach potrafi być śnieg a na śnieżnych miejsca zupełnie go pozbawione. Na płaskich planetach potrafią być wrzucone pojedyncze strome szczyty, ogromne skały czy latające wyspy. Brakuje tych rzeczy o których pisałeś
@krol_bolu Kwestia długość gry. Ja w MMS grałem bardzo dużo. Na początku tych wad tak nie dostrzegłem (jak innych np. zakamuflowanego gridingu surowców).
Choć i tak poprawili generację terenu w porównaniu z tym co było kiedyś.

Ciekawi mnie co w tym nowych patchu w kwestii multi jeszcze dodadzą. I jaka będzie 3 cześć aktualizacji. Dodana obsługa VR akurat mało mnie obchodzi. Ale dzięki temu MMS może być jedna z lepszych gier pod