Wpis z mikrobloga

Można to włączyć z poziomu Clip jeśli nie mamy tej funkcji włączonej?

zapewne się da, pytanie tylko w jakim celu chcesz to zrobić?

Czy to raczej brakuje też jakiegoś dodatkowego modułu?


@JessPinkman: tylko zmiana ustawień raczej.
  • Odpowiedz
@ksiak: jeździłem masterem z tym ustrojstwem - fajne to było. Fajnie można było poznać możliwości auta, jak obniżyć spalanie. Oczywiście, waliło babole - tuż przed górką wyższy bieg czy przed szczytem niższy - wszystko na 50m, ale to kierujący jest osobą decyzyjną, a to tylko fajna sugestia.

I ogólnie dla drugiego kierowcy (kobiety) której się ładnie zaświeci gdy ma zmienić bieg.

Znasz nazwę? W Clip 159 nie znalazłem... muszę zainstalować nowego
  • Odpowiedz
jeździłem masterem z tym ustrojstwem - fajne to było. Fajnie można było poznać możliwości auta, jak obniżyć spalanie. Oczywiście, waliło babole - tuż przed górką wyższy bieg czy przed szczytem niższy - wszystko na 50m, ale to kierujący jest osobą decyzyjną, a to tylko fajna sugestia.


@JessPinkman: to ma takie zalety ale ma też i inne. Mianowicie przyspiesza koniec żywota silnika. Jak nie wierzysz to spróbuj dobrze porozmawiać z ludźmi na
  • Odpowiedz
akurat w tym moim jest podobno najlepszy z możliwych: 2.0 90KM ;)


@JessPinkman: nie ma znaczenia. Jeżeli jeździłbyś cały czas według wskazań to się bardzo szybko z silnikiem pożegnasz.
  • Odpowiedz
@ksiak:
Czemu wskazanie kiedy zmienić bieg przyśpieszy koniec żywota silnika? Z tego co pamiętam to on pracował w zakresie 1,5k-3k i resztę dawał "wyżej" lub "niżej" - do tego w między czasie też coś takiego pokazywał gdy silnik był lekko obciążony (do góry) lub mocno (pedał do podłogi na 5 biegu przy 90) - w dół.
Wszystko się wydawało mocno poprawne.
  • Odpowiedz
Czemu wskazanie kiedy zmienić bieg przyśpieszy koniec żywota silnika? Z tego co pamiętam to on pracował w zakresie 1,5k-3k i resztę dawał "wyżej" lub "niżej" - do tego w między czasie też coś takiego pokazywał gdy silnik był lekko obciążony (do góry) lub mocno (pedał do podłogi na 5 biegu przy 90) - w dół.

Wszystko się wydawało mocno poprawne.


@JessPinkman: bo te wskazania zwykle pracują na granicznych możliwościach silnikach. Takich
  • Odpowiedz
@ksiak: żadnych wskazań nie trakuję jako wyrocznię i konieczność. Zawsze decyzja należy do kierowcy (chyba, że to automat).
Wiesz może jak ta funkcja się nazywa? :D
I gdzie ją znajdę w CLIP? :)
  • Odpowiedz