Zepsuł się rozrusznik w Primerze P11. Udało mi się załatwić rozrusznik do 1.6 P11 tylko w innej wersji mocy silnika. Ma on te same rozmiary, ilość szczotek etc. Jedyna różnica to moc znamionowa
Oryginalnie zepsuty ma 1,2 kW Ten który ja mam do montażu ma 0,7 kW
Czy można zamontować taki rozrusznik i czy auto będzie palić bez problemu? Pozdrawiam.
@easy_idle: na chwilę powinno być ok, jeśli silnik nie jest jakoś strasznie zużyty i nie ma ciężkich mrozów. Długofalowo raczej zabijesz ten rozrusznik
@Sm3rf1k @Vinczi @czyznaszmnie Też mam 1.6 tylko 73kW/99 konny. Ten zregenerowany jest do 78kW/106km bodajże. Ma nowe szczotki, tuleje i bendiks. Rozumiem że lepiej go oddać i kupić 1,2? Dziękuję za.wszystkie odpowiedzi.
@easy_idle: U mnie był samochód z dieslem w którym był rozrusznik od benzyny. Latem dawał radę a zimą umierał, bo ledwo co dało się odpalić kręcąc kilkanaście razy. W tym dieslu chyba powinien być 1.7 kW a był pewnie jakiś około 1 kW.
Zepsuł się rozrusznik w Primerze P11. Udało mi się załatwić rozrusznik do 1.6 P11 tylko w innej wersji mocy silnika. Ma on te same rozmiary, ilość szczotek etc. Jedyna różnica to moc znamionowa
Oryginalnie zepsuty ma 1,2 kW
Ten który ja mam do montażu ma 0,7 kW
Czy można zamontować taki rozrusznik i czy auto będzie palić bez problemu?
Pozdrawiam.
#motoryzacja #mechanikasamochodowa #elektromechanika
obstawiam że będzie kręcił ale będzie mu ciężko i padnie dość szybko :P