Wpis z mikrobloga

@granadiller: poznasz po dzwięku. Awaryjnie we wnęce w bagażniku masz wbity kod silnika, po tym łatwo dojdziesz. Szczerze mówiąc to myślałem że B6 nie miał jeszcze CR, ale może się myle. Myślałem że dopiero w B7 dodali te silniki.
@granadiller: Wszystko jest kwestią ceny. Też słyszałem że te pompowtryski strasznie się sypią ale to w sumie może być np. 5% awarii - co statystycznie jest ogromną liczbą, ale z drugiej strony na 20 aut to 19 będzie ok. Szwagier miał b6 sprzed CR, kupował od znajomego mechanika i umówił się z nim że w cenie ma naprawy pompowtrysków, koniec końców przez 3 lata nic się z nimi nie stało, potem
@granadiller: silników 2.0 na pompach było kilka, nie każdy był wadliwy, ale nawet wadliwe dało się poprawić np. Poprzez wymianę napędu pompy oleju. Pękające głowice dotyczyły chyba tylko jednego, rzadkiego silnika. Najlepiej szukaj 170KM. Mało pali i jest dynamiczny. Plusem pomp jest to, że są tańsze w regeneracji.