Wpis z mikrobloga

@ZygmuntJedyny: no wiem, napisałem przecież o obręczy xd Ogólnie przejedź się autem z takimi oponami i z balonem. Różnica w komforcie jest kosmiczna. Trzeba mieć autyzm żeby podskakiwać na każdym uskoku w asfalcie tylko po to żeby różowe się patrzyły na twoje obręcze xD
@kuraku: akurat duże felgi w sportowym aucie nie wiele ci dają. Zwiększają masę, a masa w kole pogarsza przyspieszenie i hamowanie. Zobacz sobie na opony formuły
  • Odpowiedz
@wykopowynoob: to jest M4, tutaj liczy się przyczepność do asfaltu i kontrolowanie auta w poślizgu :) felgi są duże, opony są sztywne i jest niewielki naciąg, balon by się nie spisał, może nawet byś ściągnął oponę z felgi :)
  • Odpowiedz
@wykopowynoob:

niech jeszcze oponę zmniejszą o 2 cm to nie będzie trzeba pompować xd Co to za debilna moda, że nawet na krawężnik nie można wjechać bez pogięcia obręczy.


Chruuuummmm kwiiikkkkk PASSAT BE PIŃĆ LEBSZYYYYY

Ty, daj ludziom bawić się tym na co mają ochotę XD
  • Odpowiedz
@ZygmuntJedyny:
Wyjaśni mi ktoś dlaczego w niektórych samochodach samochodach jest tak jak tutaj, że tył jest jakby bardziej podniesiony od przodu?
Kompensacja na bagaż lub ewentualnych pasażerów? Tylko, że inne samochody zwykle "leżą" płasko i nie ma tego efektu...
  • Odpowiedz
@Qwertylion: tutaj on po prostu krzywo stoi stąd tył jest wyżej. W BMW bywa odwrotnie, że to przód jest wyżej niż tył. Kompensację masz tylko w droższych autach premium w postaci pneumatycznego zawieszenia. W niektórych autach jak w BMW serii 5 kombi, jest ono właśnie tylko z tyłu.
  • Odpowiedz