Wpis z mikrobloga

Albo brak doświadczenia


@spoogie: No jeśli to jej pierwszy samochód to prawdopodobnie... Ale co to ma wogole wspólnego co do jej wymagań i oczekiwań. A dziewczyna wie czego chce i to jest fajne( ͡° ͜ʖ ͡°) Prosi tylko o bardziej techniczne doradztwo a nie komentowanie jej stażu za kółkiem.
@albanskiwirus: Nie planuje go sprzedawac. Po tych kilku latach zostanie jako drugie auto, wiec 'utrata wartosci' nie ma dla mnie żadnego znaczenia.
@jempierozki: nie chce gazu
@powsinogaszszlaja: bo nie potrzebuje aktualnie duzego. Nie widze sensu utrzymywac, a za kilka lat pewnie kupie nowy wiekszy jako primary, a ten zostanie jako drugi
@Iskaryota: 80k, ale juz z cala konfiguracja. Nie chce czegos co kosztuje 72k, ale doposazenie sensowne wyjdzie
@nbzp: Nie posiadam ale:
1. moja siostra ma takie auto clio IV (z tym, że z silnikiem 1.2 75 km) i jeżdże nim czasem
2. mam auto z silnikiem tce 90 - kompletnie bezstresowy, pali po mieście okolo 7.5
3. jeżdżę cęsto traficarem w takiej kombinacji i dla 1 osoby jest mega.
4. clio ma większy rozstaw osi, jest większe z zewnątrz i niższe

Ogólnie auta z tego samego segmentu, niby
@nbzp: 80k za segment B? Nie wydaje Ci się, że to sporo za dużo?
Za tę kasę możesz śmiało uderzać w segment C, a jeśli nie masz parcia na silnik o mocy >130KM to masz w zasadzie dowolność wyboru auta i wyposażenia.
Niedawno kupowałem furkę i były róże oferty. Za 80k (bez negocjacji jeszcze) miałem ofertę na dość nieźle wypasioną Astrę 1.4 150KM (demówka z rabatem 20k na start), Ceeda 1.4
@Johny3: Wlasnie dlatego pytam, bo się nie znam ( ͡° ͜ʖ ͡°) Docelowo 80k to cena ostateczna, nie chce dopłacać ani grosza więcej, a tego się boje przy drozszych samochodach, że nagle wyjdzie jeszcze to, to i tamto. Ale mam totalnie 0 pojęcie.
@spoogie: Z wyglądu oba są dla mnie ładne, kwestia gustu. Pewnie jeżeli już to pójdzie jednak clio V ;p
@nbzp: No to w takim razie mówię, że ja w tym budżecie celowałbym w segment C. Kwestia tego jaki chcesz/musisz mieć silnik i jakie wyposażenie traktujesz jako obowiązkowe.
Chyba, że te 80k jest tylko umowne, a chcesz wydać jak najmniej i naprawdę nie potrzebujesz większego auta, ani jego zalet w stosunku do niższego segmentu B. W takim przypadku wydanie ~60k na segment B wydaje się rozsądniejsze :)

Tak na szybko podglądowo
@nbzp: Za 80k dostaniesz nową Polówkę w highline z DSG z silnikiem 1.0 TSI 115 KM wyposażoną prawie po dach, albo 1.5 TSI 150 KM też w highline, ale bez dodatków. Tzn. w highline już i tak dostajesz bardzo dużo jak na ten segment. Za 80k już się można również rozglądać za segmentem C, ale na pewno nie będzie tak dobrze wyposażony. Nowe modele w segmencie B już nie są takie