Wpis z mikrobloga

#studbaza #studia #ankieta #gownowpis #pytanie

#gownokierunekus <-- tag do obserwowania lub czarnolistowania

Konkurs na największe gówno proponowane przez Uniwersytet Śląski.

Ostatnio zdecydowaliście, że najbardziej gównianym kierunkiem Wydziału Filologicznego cz. I jest Sztuka pisania.

Dzisiaj Wydział Filologiczny cz. II (ze względu na dużą liczbę kierunków na tym wydziale podzieliliśmy głosowanie na II części)

ZAGŁOSUJ NA NAJBARDZIEJ GÓWNIANY KIERUNEK
Pobierz rales - #studbaza #studia #ankieta #gownowpis #pytanie 

#gownokierunekus <-- tag d...
źródło: comment_kUoYOn2ybrSAVgc1pxybuZxIvL96atyb.jpg

NAJWIĘKSZY GÓWNOKIERUNEK SPOŚRÓD NIŻEJ PODANYCH TWOIM ZDANIEM TO:

  • Filologia germańska 3.9% (3)
  • Komunikacja promocyjna i kryzysowa 14.5% (11)
  • Międzynarodowe studia polskie 43.4% (33)
  • Filologia słowiańska 5.3% (4)
  • Kulturoznawstwo 17.1% (13)
  • Filologia hiszpańska 1.3% (1)
  • Mediteranistyka 13.2% (10)
  • Filologia francuska 1.3% (1)

Oddanych głosów: 76

  • 6
@niebieskikociak: Międzynarodowe studia polskie to studia poświęcone kulturze polskiej widzianej w kontekście kultur regionów europejskich i pozaeuropejskich.
Ujęcie konfrontatywne (Polska a regiony) jest łączone z ujęciem integracyjnym (Polska w regionach).
Kontekst regionalny obejmuje różnorodne kultury narodowe, lokalne (np. kultura japońska), ponadlokalne (np. kultura środkowoeuropejska, dalekowschodnia) i transgraniczne (np. kultura śląska).
Studia przygotowują do czynnego uczestnictwa w komunikacji międzynarodowej i międzykulturowej.
Oferują wiedzę o wielorakim usytuowaniu Polski w świecie, dają narzędzia do
@niebieskikociak: Absolwent Międzynarodowych studiów polskich może być zatrudniony w firmach, instytucjach i agencjach, w których kultura jest przedmiotem międzynarodowego transferu i stanowi ofertę w ramach prowadzonych usług (np. biura prowadzące turystykę kulturalną, instytucje organizujące wydarzenia kulturalne, wyspecjalizowane działy w placówkach dyplomatycznych i kulturalnych, urzędach i samorządach, media).
Znajdzie również pracę jako ekspert i doradca w tych sferach działalności i współpracy międzynarodowej, gdzie pożądana jest znajomość kultur, aby skutecznie prowadzić promocje, negocjacje