Wpis z mikrobloga

#p0lka #przegryw #logikarozowychpaskow #logikaniebieskichpaskow #gownowpis

Adanosie, co tu się od kilku dni z tymi wpisami na głównej na mirko dzieje?

Od razu mówię że tych wpisów szczegółowo nie śledzę (tak więc minimalne "nie znam się, ale się wypowiem"), co widzę jakiś gorszy ściek to przewijam dalej, ale na wielkiego NULLa! Jak tu nie wrzucić swoich własnych trzech groszy, jak tu się widzi takie wysrywy związane z tagiem # p0lka?

Afera z dziewczyną co różne rajstopy pokazuje? Przegrywy, ogarnijcie się. Skąd w was aż taka agresja?
Ja sam od czasu do czasu odczuwam niemałą niechęć w stosunku do różowych, ale żeby tak bić jadem? Nie umiecie znaleźć innej myśli niż to jacy jesteście samotni? Ja jestem samotnikiem! Nie mam i nigdy nie miałem dziewczyny. No i co z tego?

Znajdźcie zajęcie, zacznijcie robić coś ciekawego. Grajcie nawet, żadna to ujma, ale do cholery nauczcie cieszyć się życiem a nie smęcić i zatruwać otoczenie środowiska.
  • 11
@chrystusie:

A ch#j mnie to, niechaj sobie przejrzą historię moich wpisów bo przed białorycerstwem to mnie porządnie bronią. Gnoję kobiety kiedy trzeba, gnoje i zarówno facetów bo niektórym widać ostro woda sodowa uderza do łba.
@chrystusie Powiem Ci tak. Ja ten Twój tag zczarnolistowałem. Nie z powodu rajstop, tylko z powodu tych typów co liżą się pod takim czymś. Lecz wiadomo każdy inaczej reaguje i pokazuje swoje emocje. Jak dla mnie to przesada ze strony męskiej, że sikają wręcz z podniecenia na widok nóżek i rajstop, Ale cóż każdy jest inny i ma swoje priorytety ()
@SamoSieNigdyNieZrobi: nigdy nie widziałam żeby ktokolwiek się ślinił czy sikał pod siebie z podniecenia w komentarzach (pomijając komentarze które są smieszkami), same normalne komentarze, no chyba ze „ładne nogi” to dla ciebie ślinienie się xD