Wpis z mikrobloga

A w polsce? Dej 15 000 taniej nie bydzie.


@pmub: w Polsce ceny Turbo X'ów (bardzo limitowana edycja 2.8T z napędem XWD) to od 50 000 w górę np.
https://www.otomoto.pl/oferta/saab-9-3-turbo-x-limitowa-edycja-4x4-manual-salon-polska-bezwypadkowy-ID6AcCW7.html

W UK rzadkie wersje też są stosunkowo drogie (od 5k funtów w górę), więc to tym bardziej okazja. Natomiast zwykłego kupi się za grosze. Zwykłe 2.0T kupisz za 600-800 funtów, a 2.8T od 1300 funtów.
  • Odpowiedz
@SzatanUmar:
- niepopularna marka samochodowa, mająca pochodzenie w przemyśle lotniczym (i Saab dziś dalej produkuje myśliwce), która już nie istnieje, a jak istniała to kupowali te auta głównie architekci, lekarze, czy dentyści
- pierwsza marka która spopularyzowała silniki turbodoładowane, w dodatku samochody mają swoje unikalne cechy jak nightpanel czy stacyjka między fotelami
- naprawdę pedantyczny poziom bezpieczeństwa wykraczający poza niemiecką konkurencję (szczególnie w latach 1985-2005)
- prawie wszystkie silniki beznyznowe są turbodoładowane
- prawie wszystkie benzyny z turbo mają potencjał na
  • Odpowiedz