Wpis z mikrobloga

@grzanewinozrumem: Głupie oczekiwania graczy co wiedzą lepiej jak działa broń palna, co tam wikipedia, książki, kościół, szkoła, szczelnica (przedstawiane jako branżowy/rynkowy standard), gracze-gamedesignerzy i gracze-testerzy i cyk. Inna sprawa że gra ma być grywalna a nie realistyczna, to zabawka jest.
  • Odpowiedz
@xandra: W Doom 3 rozrzut jest tak idiotyczny, że strzelba jest w zasadzie bronią do walki w zwarciu (trzeba po prostu przystawić dosłownie lufę potworowi do łba żeby skutecznie do niego strzelić - co ciekawe przeciwnicy ze strzelbami nie mają takiego problemu). Na szczęście pcmasterrace ma mody rebalansujące zachowanie broni, więc gitara gra :)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@BajaScorpions: to nie jest "inna sprawa", tylko sprawa pierwszorzedna lol, dlaczego typowy gracz Polak oczekuje od gier jakiejs chorej symulacji rzeczywistości, gra ma bawić a nie oddawać smutny świat, z jego ograniczeniami, którego na co dzień mam wystarczająco dużo
  • Odpowiedz
  • 2
@xandra najzwyczajniej w świecie chodzi o podział broni na zasięg. Shotgun z krótkim zasięgiem ale ekstremalnie dużymi obrażeniami, potem pistolety, potem bronie typu uzi na średni zasięg, potem karabiny i snajperki. Dodatkowo coś w zwarciu typu broń biała. W niektórych grach możesz nosić ograniczoną liczbe sztuk broni i musisz zdecydować na jakich zasięgach będziesz operował ( np. Musisz zrezygnowac ze snajperki ). Shotguny w tej postaci w grach są po prostu potrzebne.
  • Odpowiedz
Tom Clancy's the division, przeciwnik ma strzelbę to albo go teamshootujecie w 4 albo #!$%@? bo jeden może 4 strzałami zmieść team, #!$%@?ą potrafi #!$%@?ć 3/4 HP strzelając do ciebie z sąsiedniego powiatu.
Jak ty masz strzelbę to musisz #!$%@?ć w typa 2 magazynki. A jeśli to PvP to najlepiej nie rób siary i udawaj afk xd
  • Odpowiedz