Wpis z mikrobloga

konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@1mnew: z tytułu reklamacji może być nawet dłużej. Sprobój z rękojmi, gdzie serwis ma obowiązek w ciągu 14 dni ustosunkować się do Twojej prośby(wymiana/zwrot gotówki). Niestety takie przypadki gdzie jakaś wada ujawnia się tuż po zakupie można "ogarnąć" w sklepie do 2 dni od daty zakupu, bo wtedy jeszcze system jest to w stanie przepuścić.
  • Odpowiedz
@1mnew Zwróć tylko uwagę na fakt, że korzystając ze swojego prawa sprzedawca przy reklamacji z tytułu rękojmi może odrzucić reklamację jako niezasadną i wysłać ją do serwisu - w efekcie termin 14 dni jest dotrzymany (sprzedawca się ustosunkował do reklamacji), ale będziesz czekać dalej, jako że sprzęt będzie serwisowany. Rzuć okiem na kartę gwarancyjną, czy nie opłaca ci się bardziej reklamować z tytułu gwarancji np. door2door.
  • Odpowiedz