Wpis z mikrobloga

@daox: No Ducato to nie powinno być do ruchu z tym gównem dopuszczony. Ale dalej uważam, że odpowiednie ustawienie lusterek niweluje problem (oczywiście, póki samochód jedzie centralnie za Tobą, a nie po pasie obok i zakładajac, że posiadamy środkowe wsteczne lusterko, przez co w bocznych nie musimy widzieć, co dzieje się centralnie za naszym pojazdem)
  • Odpowiedz
@MrBoston: @daox: No przy poprawnym ustawieniu lusterek i posiadaniu środkowego wstecznego, w bocznych lusterkach nie musimy widzieć co się dzieje na pasie za nami. Ustawiasz boczne tak, żeby widzieć tylko klamki samochodu i po sprawie. No i takie ustawienie mocno niweluje martwą strefę.
  • Odpowiedz
  • 0
@daox ducato ma lampy niżej niż mój Datsun. Renault master bardziej oślepia stojąc za niż Ducato. W jeździe przy prawidłowym odstępie i prawidłowo wyregulowanych lampach nie ma nikt jak oślepiać.
  • Odpowiedz
@daox: @GoodPain: dotykasz głową szyby i ustawiasz lewe lusterko tak by dopiero z tej pozycji ledwo ledwo było widać twój zderzak. Wychylasz się maksymalnie w prawo (w pasach) i ustawiasz by wtedy dopiero było ledwo widać zderzak.

Siadasz normalnie i rozkoszujesz się brakiem tysiąca słonc palących oczy stojąc przed Ducato, oraz usunięciem martwych punktów.
  • Odpowiedz
@kzxx: mając prawidłowo ustawione lusterka nie masz prawa widzieć w nich świateł kogokolwiek jadącego bezpośrednio za Tobą. Ustaw lusterka boczne do jazdy, a nie do placu manewrowego na egzaminie. Jeśli w bocznych widzisz podczas jazdy choćby milimetr karoserii, to masz je ustawione źle, męczysz się przy zmianie pasa ruchu i g---o w nich widzisz. Podczas jazdy masz widzieć otoczenie samochodu bez pochylania głowy. Karoserię musisz widzieć tylko w ciasnych zaułkach
  • Odpowiedz