Aktywne Wpisy
Potworek69 +6
#wojna #ukraina #rosja No i jak to skomentujecie? Rosja chce pokoju z Ukraina I pokojowego rozwiązania konfliktu, między innymi z racji tego, że osiągnęli już swoje cele i mogą odbębnić sukces, a "pokojowy" zachod nadal wysyła ukraincom sprzęt, a do tego za tydzień F16 mają być.. To kto w końcu chce, żeby wojna nadal trwała? Rosja czy zachod? Ciekawe..
![Adolf_Cartman](https://wykop.pl/cdn/c0834752/e10de6549c0ceb5ed6735b9e419a88737987f325ab0e0ad1270164c723d8ec9c,q60.png)
Cześć
moja kobieta ma “zaburzenia lękowe/stany lekowe”. Od 3-4 lat bierze leki od lekarza 1 kontaktu. Na początku powiedziałem jej, żeby spróbowała skoro kiedyś brała i pomagało, ale tak czy inaczej finalnie pójdzie do specjalisty i ogarnie temat. Przypominam się jej do kwartał, że ma załatwić sprawę. Ostatnio wywiązała się poważna dyskusja na temat naszej przyszłości (związek ślub dzieci itp). Poruszyłem temat i otrzymałem wiadomość “tego się nie da wyleczyć, leki będę
moja kobieta ma “zaburzenia lękowe/stany lekowe”. Od 3-4 lat bierze leki od lekarza 1 kontaktu. Na początku powiedziałem jej, żeby spróbowała skoro kiedyś brała i pomagało, ale tak czy inaczej finalnie pójdzie do specjalisty i ogarnie temat. Przypominam się jej do kwartał, że ma załatwić sprawę. Ostatnio wywiązała się poważna dyskusja na temat naszej przyszłości (związek ślub dzieci itp). Poruszyłem temat i otrzymałem wiadomość “tego się nie da wyleczyć, leki będę
kilka pytań odnośnie #helpdesk :
1. Z tego co widzę po ogłoszeniach to helpdesk można podzielić na dwie kategorie: jeden "zwykły" polegający na tym, że rozwiązujesz bieżące problemy klientów - zarówno software jak i hardware (musi pan podłączyć kabel do drukarki hehe) oraz helpdesk jak na przykład wsparcie działania aplikacji kiedy specjalizujesz się w rozwiązywaniu problemów z wąskiej dziedziny. Czy ja to dobrze rozumiem czy jest inaczej?
2. Jeśli jest tak jak piszę to jaki rodzaj helpdesku jest bardziej perspektywiczny - ten bardziej ogólny czy na przykład przywołane tu wsparcie aplikacji? Wydaje mi się, że ten drugi ze względu na specjalizację - a jak wygląda to z Waszego doświadczenia?
3. Czy warto pracować w helpdesku jeśli myśli się o rozwijaniu kariery w #it ? czy są lepsze sposoby dla kogoś kto do tej pory nie miał do czynienia z tą branżą a programować nie potrafi? Jeśli o mnie chodzi to znam poza angielskim jeszcze jeden język obcy i mieszkam we Wrocławiu (sporo tu ofert pracy jako IT support albo IT analyst) no i pomyślałem, że to będzie dobry początek jeśli chcę zmienić branżę.
4. Jeśli chce wyróżnić się na rynku pracy i iść na wsparcie jakiejś aplikacji to czy jest jakiś zestaw skilli, który w 90% będzie pomocny czy to jest tak, że i tak uczą wszystkiego od początku? Powershell, Apache, Jira, Linux, ITIL, SQL? Nie wiem, strzelam, chciałbym po prostu zwiększyć swoje szanse i bez doświadczenia zwrócić na siebie uwagę rekruterów.
5. Jakie są ścieżki rozwoju w helpdesku - czy nie jest czasem tak, że jak się już tam wpadnie to do końca życia praca na słuchawce i praca zmianowa czy może można przeskakiwać w miarę zbierania doświadczenia na inne linie wsparcia? Lub na inną gałąź IT?
6. Jakich ogłoszeń o pracę się wystrzegać, czego unikać, w co nie warto iść w tym temacie? A w co warto?
Z góry serdeczne dzięki za wszystkie wskazówki :)
#nieprogramowanie #pracbaza
Możesz też robowac w takie coś uderzać, masz tam trochę pracy z różnymi programami, w CV już coś widnieje, a w tym czasie możesz się dokształcać i szukać innego helpa, testowanie aplikacji itp.
Nie znam się na tym dokładnie jak to już dalej wygląda ( ͡°
1. Problemy klientów typu instalowanie softu przypinanie kabla od drukarki - tu pójdziesz z czasem w administratorkę i zostaniesz adminem, zabawa z sieciami etc
2. Problemy z softem danej firmy, support - tutaj albo umiejętności miękkie (i lecisz w stronę jakiegoś product ownera czy project managera) albo technicznie to pójdziesz z czasem w testera,QA czy devopsa.
To czego chcesz się uczyć zależy od tego którą ścieżkę chcesz