Wpis z mikrobloga

że TLK to stare wagony , wolne prędkości a IC nowe z dobrymi prędkościami. 2h różnicy w czasie to dużo


@susuke15: może ten ic jedzie jakoś okręzną drogą? A co do prędkości to nowe składy z reguły jeżdżą tak samo szybko jak stare, z wyjątkiem pendolino. Zresztą na większości tras w Polsce prędkość jest ograniczona przez infrastrukturę a nie przez możliwości składu.
  • Odpowiedz
tras gdzie pociag jedzie wolniej od swojej prędkości konstrukcyjnej wcale nie jest tak dużo


@Karatte: Warszawa-Lublin, gdzie do niedawna jeździłem regularnie, obsługiwana była Dartami o prędkości eksploatacyjnej 160 km/h, gdzie maksymalna prędkość na linii to 140, które obowiązuje zaledwie na kilkunastu kilometrach trasy, a większość odcinków ma 100 lub 120. Trasa z Warszawy do Berlina - prędkość maksymalna 160 km/h, ale obowiązuje na mniej niż 1/3 trasy.
  • Odpowiedz
@InformacjaNieprawdziwaCCCLVIII: Warszawa - Lublin jest w trakcie prac modernizacyjnych, jak oddadzą całą trasę to zobaczymy ile % składów będzie jeździć z vmax 160 km/h. Stawiam że 75% Dartów i 0 wagonowych.

Trasa z Warszawy do Berlina - prędkość maksymalna 160 km/h, ale obowiązuje na mniej niż 1/3 trasy.

Jak to niby policzyłeś? Na polskim odcinku 160 obowiązuje na zdecydowanej większości trasy, ze zwolnieniami na niektórych stacjach
  • Odpowiedz