Wpis z mikrobloga

Michał 28 Poznań

Zgłoszenie nr 459 z dnia 2019-02-03 19:36:22

Imię: Michał
Wiek: 28
Miejscowość: Poznań
Kim jestem?
Cześć! Jestem normalną i spokojną osobą. Na co dzień pracuję jako analityk finansowy, a po pracy rozwijam swoją działalność w zakresie usług księgowych. Studia skończone. :)
Mieszkam w Pile ale Poznań też często odwiedzam (może kiedyś znowu przeprowadzę się do rogalowej stolicy).
Umiem sprzątać po sobie, wstawić pranie oraz wyprasować koszulę. Dobry obiad też ugotuję. Jeżeli masz kota, to zostaniemy przyjaciółmi (mówię o sobie i kocie) ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Takie hasła: częsty śmieszek, rozmowy na każdy temat, podziwianie widoków, a także: pomocny, czuły, podobno inteligentny, podobno romantyczny, szarmancki, odpowiedzialny, ceniący wartości drugiej osoby.

Wygląd
Raczej szczupła budowa ciała, bez brzuszka piwnego. Tak dobiłem do 180cm! ( ͡° ͜ʖ ͡°) Noszę okulary (bez też funkcjonuję jako tako), posiadam lekki zarost, zielononiebieskie oczy oraz brązowe włosy (tak, tak mistyczne zakola).
Styl ubierania: casual z elementami elegancji. Uwielbiam koszule, marynarki oraz dla kontrastu "świąteczne" t-shirty.

Zainteresowania
W wolnym czasie czytam książki (kryminały), majsterkuję przy samochodzie, retuszuję stare zdjęcia. Interesuję się także informatyką oraz urządzaniem wnętrz.
Uwielbiam wędrówki piesze oraz rowerowe. Lubię wypady w góry lub nad morze.
Częściowo @fancomy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Czego oczekuję?
Chciałbym znaleźć brakującą drugą połowę. Kobietę, z którą mógłbym spędzać czas, rozmawiać, śmiać się oraz obdarzać się wzajemnym wsparciem.
Nie boję się kobiet inteligentnych, z pasjami oraz własnym zdaniem. Lubię osoby ambitne i pozytywnie nastawione do życia. Nie odrzucam #szaramyszkadlaanonka uważam, że każdemu należy się uwaga i jestem otwarty :)
Może nie jestem z tego wymiaru ale ważniejsze jest dla mnie wnętrze, a nie wygląd. W związku z tym opisu wyglądu nie będzie. Dodatkowe kilogramy nie są dla mnie problemem u drugiej osoby.