Wpis z mikrobloga

@lubie-solnik: Patrzyłem ostatnio na Golfy piąte (gołe praktycznie), i w tej cenie mam francuza prawie w full opcji. Te uturbione silniki były dobre jak ktoś kupił nówkę z salonu. Taki ponad 10-letni FSI już jest po kapitalce pewnie. Mała pojemność, duża moc, i to turbo co się #!$%@? na potęgę. Tak internety mówią...
  • Odpowiedz
@lubie-solnik: 1.6 MPI najmiej awaryjny? chyba w VAG tylko bo w porównaniu z innymi producentami ten silnik to padlina. Pierścienie z papieru i tym podobne historie (znam 3 MPI wsód znajomych, każdy pochłonoł sporo kasy)
  • Odpowiedz
@perun79 wpisz sobie w google najmniej awaryjne silniki benzynowe. Jak już sprawdzisz sobie z różnych stron rankingi silników to odpisz mi i dalej wmawiaj jaki 1,6mpi jest #!$%@?. Pozdrawiam
  • Odpowiedz
@lubie-solnik: Bo jest #!$%@?... chwalony jest tylko dlatego że inne silniki VAG sa jeszcze bardziej #!$%@? ;-) Mówisz o tych rankingach z stron polsojęzycznych czasopism niemieckich wydawców? XD Popytaj mechaników lepiej ;-)
  • Odpowiedz
@lubie-solnik: W porównaniu z FSI to złoty silnik. Ale jak go porównasz z 1.6 od Hondy, Toyoty czy Forda to ten MPI wypada słabo. Spalanie w mało jakim aucie ma poniżej 10, kultura pracy kiepska, osiągi kiepskie, elastyczność to tragedia, problematyczna ODMA pierścienie i uszczelniacze słabe . Ratuje go tylko wmiare bezproblemowa współpraca z LPG
  • Odpowiedz